فیلم کوتاه «پرواز» با موضوع طلاق در ارومیه تولید شد


فیلم کوتاه «پرواز» با موضوع طلاق در ارومیه تولید شد

ارومیه- ایرنا- سرپرست واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان‌غربی با اشاره به توبید فیلم کوتاه داستانی «پرواز» در ارومیه گفت: این فیلم به موضوع طلاق در جامعه و مظلومیت کودکان پرداخته‌است.

حمید امدادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم کوتاه داستانی به اهتمام واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان‌غربی به کارگردانی «سعید علی‌نژاد» در مدت چهار دقیقه و ۲۱ ثانیه تولید شده است.

وی با بیان اینکه رضا خروجیان، مهناز خوشنویس، حجت حسن پور و امیرحسین صادقی در فیلم کوتاه داستانی «پرواز» ایفای نقش کرده‌اند، اضافه کرد: تصویربرداری این فیلم کوتاه را «وحید رضوی» برعهده داشت.

وی با اشاره به اهداف و سیاست‌های حوزه هنری در جهت‌دهی و آشنایی مردم با مشکلات اجتماعی و ارایه راه‌حل‌های مناسب با استفاده از ابزار هنر به‌ویژه هنرهای تصویری در کمک به ایجاد جامعه‌ای پویا و سالم اظهار داشت: کودکان قربانیان اصلی پدیده شوم طلاق در جامعه هستند که ما سعی کردیم بخشی از این مظلومیت کودکان و شکل‌گیری شخصیت آینده آنان را در قالب این اثر برای مخاطبان تفهیم کرده و به تصویر بکشیم.

واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آذربایجان‌غربی بیش از این نیز در سال جاری فیلم‌های کوتاه «زنگ نقاشی»، «به جامانده» و «مستند عاشیق محمدحسین دهقان» را تولید کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر