قهرمانی اسنوکرباز انگلیسی در مسابقات شوت اوت / شکست واحدی از حریف چینی


قهرمانی اسنوکرباز انگلیسی در مسابقات شوت اوت / شکست واحدی از حریف چینی

رقابت های اسنوکر شوت اوت (حرفه ای ها) که در کشور انگلستان برگزار شد با قهرمانی نماینده‌ای از کشور میزبان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا،‌ رقابت های اسنوکر شوت اوت (حرفه ای ها) در کشور انگلستان با قهرمانی نماینده ای از میزبان به پایان رسید. همچنین دو اسنوکر باز ایرانی در این رقابت ها شرکت کرده بودند.

در مسابقات شوت اوت بازیکنان که در یک فریم ۱۰ دقیقه ای بازی می‌کنند در پنج دقیقه نخست بازی ۱۵ ثانیه برای ضربه زدن فرصت دارند و بعد از گذشت آن، زمان ضربه زدن به ۱۰ ثانیه کاهش می یابد. برخلاف سایر مسابقات اسنوکر که در آن سکوت مطلق حکم فرماست این رقابت‌ها از شور و هیجان خاصی برخوردار است.

در مرحله نخست رقابت های شوت اوت سهیل واحدی مقابل الفی بردن از کشور انگلستان به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد و حسین وفایی دیگر نماینده ایران با قبول شکست مقابل الکساندر یورسنباخر از کشور سوئیس از دور مسابقات حذف شد.

واحدی در مرحله دوم شوت اوت به مصاف دنیل ولز رفت که موفق شد این حریف ولزی را شکست دهد.

نماینده ایران در دور سوم مقابل لیو هائوتیان قرار گرفت. این اسنوکر باز چینی که در رنکینگ جهانی حرفه ای ها در رده ۳۰ جهان قرار دارد توانست واحدی را شکست داده و او را از دور رقابت ها حذف کند. این حریف چینی موفق شد تا نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند. او در مرحله نیمه نهایی مقابل هم وطنش تن به شکست داد و نتوانست فینالیست شود.

اما فینالیست های این رقابت نمایندگانی از چین و انگلستان بودند که در آخر این نماینده انگلستان بود که توانست به مقام قهرمانی برسد. مایکل هالت انگلیسی در رنکینگ حرفه ای های اسنوکر جهان در رده ۲۶ قرار دارد و موفق شد در رده اول بایستد.

مجموع جوایز این رقابت ها ۱۷۱ هزارپوند بود که حریف انگلیسی رقابت ها توانست ۵۰ هزار پوند را برنده شود. همچنین سهیل واحدی که در بین ۳۲ بازیکن برتر این رقابت ها قرار گرفت موفق شد هزار پوند برنده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد