رانندگان در جاده‌های کوهستانی سمنان با احتیاط و چراغ روشن برانند


رانندگان در جاده‌های کوهستانی سمنان با احتیاط و چراغ روشن برانند

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محورهای کوهستانی استان اکنون، متاثر از سامانه ناپایدار جوی، دچار مه‌آلودگی شدید و بارش باران است و رانندگان با احتیاط کامل و چراغ روشن رانندگی کنند.

سرهنگ تقی کبیری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام جاده‌های استان سمنان با تداوم سامانه بارشی لغزنده و در برخی جاده‌های مناطق کوهستانی و ارتفاعات به دلیل مه‌آلودگی دید افقی کاهش یافته است.

وی بیان کرد: مه‌آلودگی در گردنه آهوان واقع در جاده سمنان - دامغان نیز دید افقی را کاهش داده و ضروری است رانندگان با تجهیزات کامل در این مسیر تردد داشته باشند.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بارش باران در محور شهمیرزاد- فولادمحله نیز سبب لغزندگی جاده‌ها در این مسیر شده است.

وی توصیه کرد: مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و رانندگان در این مسیرها با احتیاط برانند.

وی، با بیان اینکه راه‌های نقاط کوهستانی و دیگر نقاط استان با وجود بارش باران مسدود نیست، گفت: رانندگان با احتیاط کامل و رعایت فاصله طولی در محورهای سمنان تردد کنند.

کبیری یادآور شد: رانندگان وسایل نقلیه در هنگام تردد زنجیرچرخ، لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: رانندگان در گردنه‌ها و مناطق مه‌گرفته، به منظور جلوگیری از تصادف احتمالی ناشی از کاهش دید افقی، با چراغ روشن رانندگی کنند.

هواشناسی استان سمنان برای امروز و فردا بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد. این سامانه بارشی بارش باران بین ۳۰ تا ۵۰ میلی‌متر در غرب استان سمنان را به همراه دارد و نیز در روز چهارشنبه بارندگی به میزان ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر و در ارتفاعات بارش برف ۱۵ تا ۳۰ سانتیمتری دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا