17 روش کنار آمدن با مردان بی احساس و بی عاطفه


دوست داشتن مردان بی احساس و بی عاطفه می‌تواند سختی‌ها و چالش‌های خاص خود را داشته باشد. سرد بودن به نظر جالب و جذاب است بنابراین جای تعجب... نوشته 17 روش کنار آمدن با مردان بی احساس و بی عاطفه اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

دوست داشتن مردان بی احساس و بی عاطفه می‌تواند سختی‌ها و چالش‌های خاص خود را داشته باشد. سرد بودن به نظر جالب و جذاب است بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از خانم‌ها بخواهند چنین مردهایی را داشته باشند حتی اگر برای‌شان مشکل باشد. چرا؟ خوب اکثر مردان بی احساس و بی عاطفه توجه و محبت چندانی نخواهند داشت و ممکن است به هیچ وجه رفتار عاشقانه‌ای از خود نشان ندهند.

17 روش کنار آمدن با مردان بی احساس و بی عاطفه

17 روش کنار آمدن با مردان بی احساس و بی عاطفه

روش کنار آمدن با مردان بی احساس و بی عاطفه

وقتی مردی بی‌عاطفه و بی‌احساس عاشق شما می‌شود، قطعا در زندگی‌اش فقط شما را می‌خواهد. شما تنها زنی خواهید بود که در این دنیا برای او اهمیت دارد. اما چه‌طور باید با یک مرد بی‌عاطفه برخورد کنیم؟ در این نوشتار کارهایی را که در ارتباط با چنین مردی می‌توانید انجام بدهید،‌ می‌بینید:

۱. ماهیت واقعی او را بشناسید

برای این‌که بدانید چه‌طور باید با مردی سرد و بی‌احساس برخورد کنید، ابتدا باید به ماهیت واقعی او پی ببرید. اگر شخصیت او همیشه بی‌عاطفه بوده، می‌توانید مطمئن باشید که این شخصیت اصلی او است. به علاوه، مساله‌ای نیست اگر از خود او بپرسید که آیا همیشه چنین رفتاری داشته‌است یا خیر.

می‌توانید شروع‌کننده‌ی گفتگو باشید. او ممکن است کم کم با شما راحت شود و به این ترتیب او را بیش‌تر بشناسید. بهترین چیزی که می‌تواند رخ بدهد این است که شما می‌توانید برخی از نشانه‌های یک همسر خوب را در او پیدا کنید.

مطلب مرتبط: ۸ نکته درباره مقایسه همدلی شناختی و همدلی عاطفی

۲. با عادت‌های او آشنا شوید

موارد بسیاری وجود دارد که مردان سرد هستند اما نه به این دلیل که زنان را دوست ندارند. آن‌ها فقط دوست ندارند وقت خود را صرف رسیدگی به رابطه‌شان کنند. بسیاری از آنها بیش از حد مشغول مسائل شخصی یا کارهای مرتبط با شغل‌شان هستند. به طور معمول، مردی که سرد است یا چندان احساساتی نیست دوست دارد در دنیای خودش زندگی کند. بنابراین شما باید به اندازه‌ی کافی باهوش باشید تا فرصت مناسبی برای نزدیک شدن به او پیدا کنید.

۳. سرگرمی او را بشناسید

اطلاع از سرگرمی مورد علاقه‌ی او به شما کمک می‌کند که در شروع گفتگو، موضوع مناسبی داشته باشید. به این ترتیب موجب بی‌حوصله و خسته شدن او نمی‌شوید. مردی که بی‌احساس است، دوست دارد در مورد چیزهایی که مورد علاقه‌اش است، صحبت کند. مخصوصاً اگر ببیند شما هم به همان سرگرمی علاقه دارید. این قطعاً یک امتیاز مثبت است و باعث می‌شود که او به سمت شما جذب شود.

۴. از نزدیک شدن به او از طریق پیامک یا رسانه‌های اجتماعی خودداری کنید

نزدیک شدن به مردی که رفتار گرم و احساسی ندارد، نباید از طریق پیامک، برنامه‌های چت یا رسانه‌های اجتماعی انجام شود. اگرچه این روزها مردم به همین شکل با یکدیگر صحبت می‌کنند، اما در مورد چنین مردی این شکل از رابطه اصلا درست نیست. با انجام کارهایی که می‌تواند او را از شما بیزار کند، ریسک نکنید.

اگر نمی‌توانید مکالمه مستقیم با او داشته باشید ارسال پیام یا اظهار نظر در مورد پست‌های او بی‌فایده خواهد بود. زنی آرام و خونسرد و تا حدی بی‌تفاوت باشید! طوری رفتار نکنید که انگار منتظر کمی توجه او هستید، زیرا او چنین چیزی را دوست ندارد.

۵. بیش از حد تلاش و تکاپو نکنید

مرد سرد و بی‌احساس نسبت به زنی که خیلی مشتاق نزدیک شدن به او است و می‌خواهد همه چیز را در مورد زندگی او بداند، حس خوبی نخواهد داشت. بیش از حد تلاش کردن برای نزدیک شدن به او، تاثیر عکس خواهد داشت، در واقع فقط او را دور خواهید کرد. سعی کنید با ظرافت بیش‌تری رفتار کنید. حضوری آرام و ساکت داشته باشید. وقتی زمان مناسب فرا برسد، او با آغوش باز از شما استقبال خواهد کرد.

۶. سعی کنید همیشه به او سلام کنید

نکته دیگر در مورد نحوه برخورد با مرد بی‌عاطفه این است که هر زمان که می‌توانید حضور او را به رسمیت بشناسید و ابدا او را نادیده نگیرید. او ممکن است تلاش‌های شما را نادیده بگیرد اما تسلیم نشوید. تلاش شما می‌تواند قلب او را نرم کند و او کم کم صحبت با شما را شروع خواهد کرد. حتی ممکن است روزی موفق شوید او را به خودتان علاقمند کنید.

مطلب مرتبط: ۱۱ نکته درباره رابطه جنسی و احساسات و عواطف که باید بدانید

۷. مرموزانه رفتار کنید

کمی مرموز باشید تا او بخواهد درباره شما اطلاعات بیش‌تری به دست بیاورد. اما به خاطر داشته باشید این کار زمانی موثرتر است که او نشان دادن نشانه‌هایی مبنی بر دوست داشتن شما را شروع کرده باشد. داشتن رفتاری اسرارآمیز در ایجاد رابطه‌ی جدی‌تر، امتیاز مثبتی برای شما خواهد بود. چه کسی می‌داند، حتی ممکن است کم کم توجه و محبت به شما را آغاز کند.

۸. سعی نکنید بیش از حد سرد باشید

خوب است اگر نسبت به او سرد عمل کنید اما همیشه این کار را نکنید. این‌که دائم رفتار سردی داشته باشید، باعث می‌شود که او از شما بیزار شود. او تصور خواهد کرد که شما می‌خواهید او را از خودتان دور کنید.

۹. بالغ باشید

مردان زنان بالغ را دوست دارند. ماهیت مادرانه‌ی هر کسی را عزیز و گرامی می‌کند. برخی از مردان سرد دوست دارند زنی داشته باشند که به اندازه‌ی خودشان یا حتی بیش از خودشان بالغ و قدرتمند است. حتی لحظه‌ای تردید نکنید که آن‌ها چنین زنی را دوست دارند. بله آ‌ن‌ها چنین زنی را دوست دارند، اما فرد مورد نظر را به دقت زیادی انتخاب می‌کنند.

۱۰. به او توجه زیادی نشان بدهید

توجه و محبتی واقعی نسبت به او داشته باشید و او قطعا متوجه خواهد شد. محبت به او با عشق و توجه واقعی تاثیر مثبتی در او خواهد داشت. او نرم می‌شود و کم کم از میزان سردی‌اش نسبت به او شما کاسته خواهد شد.

۱۱. او را غافلگیر کنید

ایده‌ی خوبی است که گاهی اوقات او را غافلگیر کنید. البته این غافلگیری باید در سطحی ساده باشد و نباید زیاده‌روی کنید. او این واقعیت را دوست خواهد داشت که شما مایل هستید این کار را برای او انجام دهید زیرا شما زنی هستید که بیش‌ترین اهمیت را برای او دارید.

۱۲. خودتان باشید

یکی از مهمترین موارد در مورد نحوه برخورد با مرد بی‌عاطفه این است که خودتان باشید. راه‌های دوست داشتن خودتان را تمرین کنید و از زندگی لذت ببرید تا بتوانید با خودتان راحت باشید. فقط برای خشنود کردن آن فرد تغییر نکنید. مردی که چندان احساساتی نیست و رفتار گرمی ندارد، زنی را دوست دارد که با خودش صادق باشد. این نشان می‌دهد که شما انسانی بسیار درستکار و صادق هستید و همین برای او بسیار جذاب است.

راه‌های دیگر برای برخورد با مردی که رفتار سردی دارد

این‌ها مواردی است که نباید آن‌ها را نادیده بگیرید!

۱. رفتار بیش از حد سلطه‌گرایانه نداشته باشید زیرا او از چنین چیزی متنفر است.

۲. برای جذب او به ظاهرتان نیز اهمیت بدهید.

۳. مراقب حرف‌های‌تان باشید تا از به کار بردن واژه‌های نامناسب و حرفه‌های نادرست پرهیز کنید.

۴. از ارسال پیام‌های زیاد خودداری کنید زیرا این کار می‌تواند برایش آزاردهنده باشد.

۵. صبور باشید زیرا برخورد با مردهای سرد و بی‌احساس همیشه آسان نیست.

با تمام نکاتی که در این نوشتار مطرح شد، حتما در مورد شیوه‌ی رفتار با مردی که رفتار سردی دارد، ایده‌هایی به دست آورده‌اید. امیدواریم که این موارد برای‌تان موثر واقع شوند.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع:lovedevani

۱۷ روش کنار آمدن با مردان بی احساس و بی عاطفه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!