2 پرونده تخلف عدم عرضه ماسک و دستکش در خراسان جنوبی تشکیل شد


 2 پرونده تخلف عدم عرضه ماسک و دستکش در خراسان جنوبی تشکیل شد

شهرکی از تشکیل 2پرونده تخلف در زمینه عرضه نکردن ماسک و دستکش در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «داوود شهرکی» امروز (۶ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای نظارت بر عرضه محصولات شوینده، ضدعفونی و بهداشتی در سطح استان، در بازرسی به عمل آمده از انبار یک واحد صنفی کالای طب در مرکز استان و در بازرسی از یک داروخانه در یکی از شهرستانها تعداد 3 هزار و 500 عدد ماسک و تعداد 9 هزار و 300 دستکش کشف شد که به علت اخفاء و امتناع از عرضه دو پرونده تخلف برای این داروخانه ها تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: این پرونده های تخلف به ارزش 57 میلیون و 931 هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به شرایط حساس موجود و احتمال سوء استفاده برخی از متصدیان فروش کالای طب و لوازم بهداشتی، تاکید کرد: در حال حاضر گشت‌های مشترک و بازرسی ها به منظور نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز عرضه اقلام پزشکی برای عرضه و فروش ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده ادامه دارد.

شهرکی با تاکید بر اینکه با محتکران و گران فروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان برخورد می‌شود، افزود: تولید این محصولات با حداکثر ظرفیت در دستور کار واحد های تولیدی سراسر کشور است.

وی در پایان ازشهروندان درخواست کرد از خرید غیرضروری و بیش از حد نیاز مواد ضدعفونی و محصولات بهداشتی و شوینده خودداری کنند و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه 124 سازمان صنعت،معدن وتجارت اعلام کنند.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر