قطع جاده اصلی پلدختر و الیگودرز


قطع جاده اصلی پلدختر و الیگودرز

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: در حال حاضر جاده اصلی پلدختر و جاده الیگودرز به شول آباد قطع شده‌اند.

غلامرضا آقامیرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل دستگاه‌های خدمات‌رسان و امداد و نجات درحال کمک به مردم هستند.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر در مسیر جاده پلدختر به مشکل برخوردیم که نیروهای خدمات‌رسان در حال کمک رسانی به مردم هستند، عنوان کرد: بارش‌ها تا فردا ظهر به پایان می‌رسد بنابراین از هم استانی‌ها انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند.

آقامیرزایی بیان کرد: شهروندان پلدختری اموال خود را جابجا کردند همچنین از آن‌ها انتظار می‌رود امشب با ما همکاری داشته باشند تا فردا مشکل و خسارت‌ها به حداقل برسد.

مدیریت بحران لرستان عنوان کرد: تا الان مشکلاتی در مسیر جاده‌های روستایی و اصلی داشتیم به عنوان مثال جاده اصلی پلدختر الان قطع است و در جهت مهار پل‌ها اقداماتی انجام شده‌است.

وی ادامه داد: در شهرستان الیگودرز مسیر شول‌آباد به دلیل بارش‌ها و سقوط بهمن از هر دو طرف مصدود است و در مسیر پلدختر قطعاً خساراتی به‌دنبال دارد.

آقامیرزایی با اشاره به این‌که ۱۰ تا ۱۵ ساعت طول می‌کشد که رودخانه فروکش کند، افزود: کار اصلی مجموعه دستگاه‌های خدمات‌رسان از پایان بارش‌ها شروع می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به قطعی گاز معمولان، بیان کرد: امیدواریم شرکت گاز بعد از فروکش رودخانه کار را به شکل اساسی انجام دهد.

وی اضافه کرد: راهداری کار سنگین و سختی دارد، باید مسئولین کشور کمک کنند که اعتبارات بیشتر و زودتر تزریق شود که جاده را به نحوی درست کنیم که دیگر در بارش‌ها با مشکلات اساسی در این محور مواجه نشویم.

آقامیرزایی افزود: همه مسئولان کمک کنند زیرساخت‌ها را طوری درست کنیم که مردم بجای اینکه از بارش‌های اینچنینی بجای استرس، خوشحال باشند و اگر گفتند ۳۰۰ میلی‌متر بارش داریم مردم مجبور نشوند خانه‌های خود را تخلیه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا