تخلیه آب از 50 واحد روستایی توسط هلال احمر نهاوند


حمید نوروزی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد:...


حمید نوروزی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۱۰ تیم چهار نفره جمعیت هلال احمر از ظهر امروز به دنبال شدت گرفتن بارندگی و طغیان رودخانه ها فعال شده و به امداد رسانی به مردم پرداختند.

وی اضافه کرد: به منظور امدادرسانی به گرفتاران در سیلاب از چندین دستگاه خودرو شامل نیسان، پیکاب دو کابین و تک کابین و خودروهای ادارت و نهادهای دولتی استفاده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: هم اینک مهمترین اولویت تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر تخلیه آب از منازل روستایی با استفاده از پمپ آب و کف کش است و امدادرسانی نیروهای این جمعیت همچنان ادامه دارد.

نوروزی ادامه داد: به منظور اسکان اضطراری ساکنان روستاها، مساجد و اماکن ورزشی پیش بینی شده اما تاکنون نیازی به استفاده از این مکان ها نبوده است.

وی گفت: با توجه به احتمال شیوع کرونا ویروس در محل های پرازدحام، برای اسکان اضطراری افراد در محل های پیش بینی شده باید تاییده اداره بهداشت و درمان شهرستان نیز دریافت شود تا شاهد سرایت و شیوع این ویروس نباشیم.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس برای انتقال بیماران آماده باش هستند گفت: بیشترین میزان بارندگی و خسارت مربوط به بخش زرین دشت و گیان در شهرستان نهاوند است.

بارندگی شدید و طغیان آب رودخانه ها موجب محاصره ۶ روستای نهاوند توسط سیلاب شده و هم اینک جلسه ستاد مدیریت بحران استان در نهاوند تشکیل شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل