آدم ربایان مرد زاهدانی را رها کردند


آدم ربایان مرد زاهدانی را رها کردند

مرد زاهدانی که حدود دو ماه قبل از سوی افراد ناشناس ربوده شده بود و در قبال آزادی وی 5 میلیارد تومان پول خواسته بودند نجات یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ابراهیم ملاشاهی -رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان- گفت: 55 روز قبل خانواده‌ای در تماس با پلیس زاهدان از ناپدید شدن پدر 59 ساله شان خبر دادند. پس‌از این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در تحقیقات از اعضای خانواده این مرد سالخورده مشخص شد، در دهم دی وی از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته و تلاش 24 ساعته اعضای خانواده او نیز برای یافتنش نتیجه‌ای نداشت که با حضور آنها در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز شد.

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: چند روز بعد افرادی ناشناس با خانواده این فرد تماس گرفته و در قبال آزادی او مبلغ50 میلیارد ریال درخواست کردند. با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده، تحقیقات گسترده‌ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی گروگانگیران و رهایی او آغاز شد که در پی تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این مرد توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس ربوده شده است.این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با استفاده از یک سری تحقیقات میدانی آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد که آنها با انتقال گروگان به یکی از مناطق مرزی قصد خروج از کشور را دارند که با توجه به جابه جایی متعدد آدم ربایان و نامشخص بودن محل اختفای آنها، اقدامات تخصصی برای جلوگیری از خروجشان از کشور صورت گرفت و بدین ترتیب گروگان گیران که خود را در یکی قدمی قانون گرفتار می‌دیدند روز دوشنبه پس از 55 روز گروگان را بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان رها کردند. ملاشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش پلیس برای دستگیری عاملان متواری این آدم ربایی ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین