پلیس: صاحبان تالار برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند /شرط ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی


معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: صاحبان تالارها برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند. از طرفی رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس تهران اعلام کرد که تالارهای پذیرایی با رعایت نکات بهداشتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف فعالیت‌ از وزارت بهداشت دریافت نکرده‌اند.

به گزارش سایت طلا ؛ سرهنگ نادر مرادی در واکنش به اعتراض شهروندان به سوءاستفاده مالی برخی از تالارهای عروسی برای فسخ قرارداد برگزاری مراسم ازدواج، اظهار کرد: از آنجایی که برخی افراد برای مراسم خود تالار رزرو کرده و برای فسخ قرارداد برخی تالارداران از آنها مبلغی درخواست کرده بودند در این رابطه طی نامه‌ای به اتاق اصناف ابلاغ شد که اتحادیه تالارداران موظف هستند کل مبلغ بیعانه‌ای را که برای رزرو تالار دریافت کرده‌اند، عودت کنند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: صاحبان تالار برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند.

گفتنی است، در خبری، از اعتراض برخی از زوجهای جوان ذکر کرد که نسبت به لغو برنامه مراسم عروسی خود در تالارها اقدام کرده‌ اما با مقاومت برخی از مدیران تالارهای عروسی روبه‌رو شده‌ بودند.

بنابر این گزارش؛ مدیران برخی از تالارهای عروسی در شهرهایی از جمله تهران از زوجهای جوان که درخواست لغو مراسم را داشتند، درخواست پرداخت جریمه کرده بودند.

پلیس: صاحبان تالار برای فسخ قرارداد مجاز به دریافت هیچ وجهی نیستند /شرط ادامه فعالیت تالارهای پذیرایی

از طرفی خسرو ابراهیمی نیا اظهار کرد که تاکنون بخشنامه‌ای در رابطه با اجرا نشدن مراسم‌ در تالارها به دستش نرسیده است.

وی با بیان اینکه تالارهای پذیرایی زیر نظر وزارت بهداشت است و نکات بهداشتی را رعایت می‌کند، گفت: اخیرا بخشنامه‌ای مبنی بر لزوم رعایت کامل مسائل بهداشتی به واحدهای صنفی ابلاغ کردیم.

ابراهیمی‌نیا با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی از جانب مهمانان سالن‌ها، گفت: اخیرا در مواردی شاهد کنسل کردن مهمانی‌ها از جانب خود مردم بودیم، اما اطلاع دقیق از میزان آن در دسترس نیست.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

دانشمندان چینی موفق به ساخت واکسن خوراکی کرونا شدند | 2.0 هزار غافلگیری بانک‌ها در بازار شبانه | 2.0 هزار ویروس کرونا تا چند ساعت زنده می‌ماند؟ | 1.3 هزار اعتراض مردم به سوءاستفاده مالی برخی از تالارهای عروسی برای فسخ قرارداد برگزاری مراسم ازدواج | 2.2 هزار رمز پویا را فراموش کنید! | 6.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن