مراقب تبلیغات قالیشویی‌های غیرمجاز باشید + تعرفه شستن فرش


مراقب تبلیغات قالیشویی‌های غیرمجاز باشید + تعرفه شستن فرش

رئیس اتحادیه قالیشویی‌های کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه قالیشویی‌های کرمانشاه تا پایان سال تغییری نخواهد کرد، گفت: از مردم درخواست داریم با نزدیک شدن ایام خانه‌تکانی عید فرش خود را برای شست و شو صرفا به مراکز معتبر بسپارند.

محمود فیضی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نرخی که برای ارائه خدمات قالیشویی‌های کرمانشاه تعیین شده، اظهار کرد: هزینه شست و شوی هر متر مربع فرش دستباف هفت هزار تومان، هر مترمربع فرش ماشینی 3100 تومان و هر مترمربع موکت 1300 تومان است.

وی ادامه داد: بابت شست و شوی پتوی یک نفره نیز 7100 تومان و پتوی دو نفره 9100 تومان اخذ می‌شود.

رئیس اتحادیه قالیشویی‌های کرمانشاه هزینه خاک‌گیری هر مترمربع فرش دستباف را هم 1200 تومان و فرش ماشینی را 800 تومان اعلام کرد.

به گفته فیضی، این تعرفه‌ها تا پایان سال ثابت خواهد بود و افزایشی در قیمت و تعرفه خدمات قالیشویی‌های کرمانشاه نداریم.

وی درباره هزینه حمل و نقل فرش نیز افزود: این هزینه به صورت توافقی و بر اساس کیلومتر تعیین می‌شود و به توافق قالیشویی و مشتری بستگی دارد.

رئیس اتحادیه قالیشویان کرمانشاه از فعالیت بیش از 60 قالیشویی مجاز و دارای پروانه در شهر کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: مردم صرفا باید فرش خود را به این مراکز مجاز بسپارند و اگر از داشتن پروانه کسب یک قالیشویی اطمینان ندارند، از اتحادیه سوال کنند.

فیضی با اشاره به فعالیت مراکز غیرمجازی که گاهی در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند، افزود: مسئولیت هرگونه مشکل و یا آسیب به فرش توسط این واحدهای غیرمجاز بر عهده اتحادیه نیست.

وی ادامه داد: به علاوه افراد حتما باید قبل از تحویل فرش به قالیشویی اگر مشکلی در فرش وجود دارد، اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!