داماش آماده رویارویی با بادران تهران


داماش آماده رویارویی با بادران تهران

رشت - ایرنا - تمرینات تیم فوتبال داماش گیلانیان از روز گذشته آغاز شد و این تیم آماده رویارویی با بادران تهران است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال دماش روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علیرغم مشکلات شدید مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان، خوشبختانه اکثر بازیکنان به تمرینات داماش برگشته و تمرینات این تیم پیگیری می شود.

میثم محبوب افزود: روز گذشته تمرینات داماش در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد و ظهر امروز نیز این تمرینات با حضور کادرفنی و بازیکنان ادامه خواهد یافت تا این تیم با آمادگی نسبی رو در روی تیم فوتبال بادران تهران قرار گیرد.

وی بیان کرد: تیمهای فوتبال داماش و بادران تهران عصر روز جمعه نهم اسفند ماه در هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، در تهران رو در روی هم قرار خواهند گرفت و تیم داماش در این دیدار میهمان است.

وی اضافه کرد: البته هم اینک ویروس کرونا شیوع یافته و شاید برای کنترل و پیشگیری این بیماری، رقابت های فوتبال نیز لغو شود که امیدواریم اینگونه شود تا سلامتی بازیکنان ، کادر فنی و کادر اجرایی تیمها بیش از پیش تضمین شود اما اگر این رقابت ها لغو نشود، تیم داماش روز پنجشنبه رشت را به مقصد تهران ترک خواهد کرد تا به مصاف بادران تهران برود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی بازیکنان داماش تا هفته گذشته در تمرینات حضور نمی یافتند و به همین دلیل در بازی گذشته با یک تیم ناقص و بدون انجام تمرین مناسب در رشت مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفتیم که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب شدیم اما امیدوارم که در دیدار برابر بادران بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

محبوب تصریح کرد: به هرحال مسئولان باشگاه داماش تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهند تا مشکلات این تیم برطرف شود اما در این راستا نیازمند مساعدت هستیم و امیدواریم که به زودی مشکلات مالی این تیم پرطرفدار نیز برطرف شود و همچنین کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز با تمام توان خود در بازی های حضور خواهند یافت تا در نهایت تیم داماش جایگاه شایسته ای را کسب کند.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، بادران تهران با کسب ۳۸ امتیاز در مکان هفتم و داماش گیلانیان نیز با ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مهدی کیا بنام بهار هنگام