167 تُن شکر و برنج در بوکان توزیع می‌شود


167 تُن شکر و برنج در بوکان توزیع می‌شود

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه برخورد با متخلفان در فضای بازار تشدید می‌شود، گفت: 167 تُن شکر و برنج با هدف متعادل کردن قیمت‌ها در سطح این شهرستان به مناسبت ایام نوروز توزیع می‌شود.

لقمان خسروپور روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار بوکان افزود: این میزان شامل ۷۵ تُن شکر و ۹۲ تُن برنج است که در قالب طرح تنظیم بازار در سطح این شهرستان توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۰ باب مغازه در سطح شهر و مناطق مختلف این شهرستان توزیع این اقلام را برعهده دارند، اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌ها، بستر لازم برای توزیع شکر طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب از طریق شبکه‌‍‌های توزیعی در این شهرستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر طرح تنظیم بازار ۴۷ هزار ریال است و با فروش آن به بالاتر از این قیمت، به صورت قانونی برخورد می‌شود.

وی قیمت مصوب برای هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج هندی را نیز ۶۷۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها و توزیع این اقلام امید است در ایام عید شاهد آرامش در بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها باشیم.

سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار باید بازرسی‌ها را در این ایام تشدید کرده و به صورت مرتب به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم اطمینان داشته باشند که بازار تحت کنترل و نظارت مسوولان امر است.

در ایام نوروز گشت‌های مشترک بین اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به صورت روزانه بر بازار این شهرستان نظارت خواهند کرد.

در بوکان ۱۹ اتحادیه با ۱۱ هزار واحد صنفی وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز