با چه لباسی خوش اندام تر بنظر می رسید


با چه لباسی خوش اندام تر بنظر می رسید

استایل های لباس اندام هر شخصی منحصر به خود اوست و خصوصیات ظاهری آن شخص را مشخص می نماید. ولی ما می توانیم با پوشیدن لباس به شکلی صحیح، تعادلی در نقایص و عیوب ظاهری بدنمان ایجاد کنیم.در واقع با دانستن نکاتی راجع به اندام ها و لباس ها، می توانیم تمرکز و توجه را از نقطه ای از اندام که نمای مناسبی ندارد، دور کنیم.   لباس بدون برش و آزاد : این مدل...

استایل های لباس

اندام هر شخصی منحصر به خود اوست و خصوصیات ظاهری آن شخص را مشخص می نماید. ولی ما می توانیم با پوشیدن لباس به شکلی صحیح، تعادلی در نقایص و عیوب ظاهری بدنمان ایجاد کنیم.در واقع با دانستن نکاتی راجع به اندام ها و لباس ها، می توانیم تمرکز و توجه را از نقطه ای از اندام که نمای مناسبی ندارد، دور کنیم.

با چه لباسی خوش اندام تر بنظر می رسید

با چه لباسی خوش اندام تر بنظر می رسید

با چه لباسی خوش اندام تر بنظر می رسید

لباس بدون برش و آزاد :

این مدل لباس از حلقه آستین به بعد آزاد است و هیچ برش خواستی در ناحیه کمر و پهلو ندارد به همین دلیل یکی از مدل هایی است که شما را لاغر نشان می دهد .این مدل پاه هارا ظریف تر نشان می دهد . البته این مدل لباس مناسب افرادی که شانه های ظریف و یا شانه های افتاده دارند نیست . هرچند یکی از مدل هایی است،که شمارو لاغر ‌‌تر نشان می دهد . شکم و پهلو را پنهان می کند اما باید متناسب با اندام خود لباس بپوشید.

لباس تنگ و یا اندامی :

این مدل لباس مناسب افرادی است که اندام به شکل ساعت شنی دارند . زیرا در اندام این افراد تناسب ، بین لگن و شانه های آنها رعایت شده است . هیچ محدودیتی هم در پوشیدن لباس ندارند و با خیال راحت می توانند انواع لباس را امتحان کنند. لباس اندامی برای کسانی که بالاتنه و دور سینه کوچکی و در مقابل آن ران و باسن بزرگی دارند توصیه نمی شود .

لباس چین دار :

اگر دارای شانه و دور سینه بزرگ و پایین تنه کوچک هستید بهتر است این مدل را انتخاب کنید . در لباس پوشیدن و اندام باید تعادل ایجاد شود .بنابراین اگر باسن برجسته ای ندارید و می خواهید کمی به پایین تنه ی خود فرم دهید تا با شانه های شما توازنی داشته باشد ازاین مدل لباس هایی که قسمت دامن آن با تیکه ای از پارچه مدل دار شده است بپوشید . و این مدل پیراهن برای خانم هایی که قد کوتاهی دارند توصیه نمی شود .

لباس عروسکی :

لباس ایده آل برای دختران ریز جسته ،این مدل کاملا فانتزی است و اگر پایین تنه درشتی دارید که نمیخواهید خیلی مورد توجه و دید باشد.توصیه می کنیم این مدل لباس را انتخاب کنید تا بتوانید اندام خود را زیر دامن گشاد این مدل لباس پنهان کنید . برای افرادی که دارای شکم برجسته ای هستند توصیه نمی شود .به این دلیل که این مدل لباس ها در قسمت کمر برش دار هستند و همچنین استفاده از کمربندهای پهن اصلاً مناسب این نوع اندام نیستند.

شومیز بلند :

این مدل لباس مناسب خانم های لاغر اندام است . بعضی افراد با اینکه اندام لاغری دارند اما دوست دار لباس های جذب هستند اما ما این مدل را پیشنهاد می کنیم که می توانند با یک کمر بند پهن استفاده کنند. این مدل را اصلا با شلوار تنگ و یا گشاد توصیه نمی کنیم . این مدل شومیز بلند به تنهایی زیباتر است .

لباس با دور کمر بالا :

این مدل لباس به دلیل کم بودن فاصله بین سینه تا کمر باعث برجسته تر شدن قفسه سینه می شود و شکم و پهلوها، پنهان می شود این مدل لباس برای خانم هایی که شکم و پهلو دارند مدل مناسبی ‌‌است . این مدل لباس و یقه برای کسانی که شانه های پهن دارند مناسب نیست . در ادامه چند نمونه از گردنبندهایی که می توانید با این مدل یقه بپوشید می بینید .

لباس یقه چپ و راست :

لباس چپ و راست یقه هفت کشیده هدف این مدل لباس باریک تر و کشیده تر نشان دادن اندام است . در اصل باریکی کمر شما بیشتر به چشم می‌آید و لاغرتر و خوش اندام‌تر به نظر می‌رسید.

لباس ماهی کوتاه :

این مدل لباس پایین تنه را بزرگتر از چیزی که هست نشان می دهد .به همین دلیل اگر در ناحیه ران و باسن دارای اضافه وزن هستید این مدل لباس برای شما مناسب نیست . افرادی که اندام متعادل و مستطیل دارند در این مدل لباس عالی به نظر می رسند. اگر شانه های پهن و سینه بزرگی دارید بهتر است به این مدل لباس فکر نکنید .
بازگشت به بالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا