جمعه بازار کاشمر تعطیل شد


جمعه بازار کاشمر تعطیل شد

مشهد- ایرنا- مسوول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر گفت: براساس مصوبه شورای سلامت و امنیت غذایی و کمیته بحران شهرستان و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا جمعه بازار این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

مهدی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازگشایی جمعه بازار منوط به ابلاغ شورای سلامت و امنیت غذایی و کمیته بحران شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، نسبت به توزیع محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی شهری اقدام می‌شود ادامه داد: تمامی رانندگان تاکسی مکلف هستند چند نوبت در روز نسبت به گندزدایی و ضد عفونی کردن تاکسی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به وجود ۴۵۰ تاکسی در این شهر گفت: برای هر تاکسی ۱.۵ لیتر مایع ضدعفونی در نظر گرفته شده که هر روز توزیع می‎شود.

هاشمی افزود: تمامی ایستگاه‌ها و اتوبوس‎های درون شهری سه مرتبه در هر روز گندزدایی می‌شود.

وی از تعلیق برنامه‎های فرهنگی و اجتماع محور در این شهر خبر داد و گفت: در این راستا نمایشگاه‌ها، سینماها، همایش‎ها و سالن های تئاتر تعطیل است.

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مرکز آموزش عالی کاشمر نیز تعطیل و ضدعفونی شده و آموزش و پرورش این شهرستان هم حدود ۱۷۰ گالن ۲۰ لیتری مایع صابون و یک تن و ۲۵۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده در اختیار مدارس گذاشته است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل