بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مختص بیماران حاد تنفسی


بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مختص بیماران حاد تنفسی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیمارستان صیاد شیرازی گرگان به بیماران حاد تنفسی اختصاص یافت و بیماران حاد تنفسی در گرگان از امروز فقط به بیمارستان صیاد شیرازی مراجعه کنند.

به گزارش گلستان ۲۴؛ سراج‌الدین عارف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از امروز به بیماران حاد تنفسی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بیماران حاد تنفسی از امروز در گرگان فقط به بیمارستان صیاد شیرازی مراجعه کنند و در این بیمارستان به صورت تخصصی اقدامات درمانی برای آنها انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: تمامی بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان پنج آذر به بیمارستان صیاد شیرازی منتقل شدند و بیماران غیر بیماری تنفسی در بیمارستان صیاد شیرازی به سایر بیمارستان‌های گرگان منتقل شده‌اند.

عارف‌نیا در خصوص پاسخ آزمایش نمونه‌های ارسالی به تهران گفت: به جز همان سه موردی که یک مورد آن مثبت و دو مورد آن منفی اعلام شد هنوز پاسخ جدیدی از آزمایشات دریافت نکرده‌ایم.

وی درباره نمونه‌های ارسال نشده بیماران بیمارستان بستری در پنج آذر گرگان گفت: حجم نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه تهران و خطاهای نمونه‌برداری باعث شده حدود 10 درصد از نمونه‌ها به تهران ارسال نشود که پس از رفع نواقص نمونه‌برداری بلافاصله به تهران ارسال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...