زمان معرفی پلی استیشن 5 فردا اعلام می‌شود


زمان معرفی پلی استیشن 5 فردا اعلام می‌شود

رسانه کلیک – بر اساس تصویری که ساعاتی پیش در فضای مجازی پخش شد، به نظر می رسد که شرکت سونی فردا زمان معرفی پلی استیشن 5 را اعلام می کند. در حالی که شرکت مایکروسافت تا به امروز به طور مختصر به معرفی کنسول نسل بعدی خود پرداخته و حتی چند روز پیش اولین […] نوشته زمان معرفی پلی استیشن 5 فردا اعلام می‌شود اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – بر اساس تصویری که ساعاتی پیش در فضای مجازی پخش شد، به نظر می رسد که شرکت سونی فردا زمان معرفی پلی استیشن 5 را اعلام می کند.

در حالی که شرکت مایکروسافت تا به امروز به طور مختصر به معرفی کنسول نسل بعدی خود پرداخته و حتی چند روز پیش اولین اطلاعات رسمی از مشخصات فنی به همراه برخی ویژگی های اصلی این دستگاه منتشر شد، اما شرکت سونی هنوز رغبتی برای رونمایی از پلی استیشن 5 ندارد و با وجود گمانه زنی های زیادی که به معرفی این کنسول در ماه فوریه اشاره می کردند، بازیکنان همچنان با تمام ویژگی های PS5 آشنا نیستند (قدرت پردازشی ایکس باکس سری ایکس رسما مشخص شد).

از طرفی، شرکت سونی به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در جهان، از حضور در مراسم PAX East امسال و همچنین GDC 2020 کناره گیری کرد و در کنار آن ها، مشابه سال گذشته در نمایشگاه بزرگ E3 هم شرکت نخواهد کرد. بدین ترتیب، به نظر می رسد که ژاپنی ها به دنبال برگزاری یک کنفرانس اختصاصی مثل PlayStation Meeting هستند تا در جریان آن از پلی استیشن 5 معرفی کنند. حال، طبق تصویری که چندی پیش توسط یک فرد ناشناس با نام کاربری BorisBritva666 در وب‌سایت ردیت منتشر شده، ظاهرا بخش کوتاهی از این رویداد فردا راس ساعت 1:30 دقیقه بامداد نهم اسفند به قوت ایران (28 فوریه) با محوریت تعیین زمان معرفی پلی استیشن 5 برگزار می شود.

زمان معرفی پلی استیشن 5 فردا اعلام می‌شود

در حالی که تصویر فوق دقایقی پس از انتشار به طور مرموزی از انجمن ردیت حذف شد، اما بر اساس آن، گویا یک وب سایت روسی از جزئیات کنفرانس پیش رو سونی مطلع بوده و در وب سایت خود تاریخ معرفی کنسول نسل بعدی پلی استیشن را مشخص کرده است. هرچند که این پست در حال حاضر از این وب سایت روسی حذف شده است. با این حال، BorisBritva666 مدعی است که شرکت سونی فردا به طور رسمی از تاریخ معرفی پلی استیشن 5 پرده برمی دارد. همچنین، به نظر می رسد که محل برگزاری دقیق مراسم رونمایی از این کنسول جدید نیز فردا مشخص خواهد شد. البته، باید در نظر داشت که این خبر توسط منابع غیر رسمی منتشر شده و برای تایید و یا رد آن، باید منتظر واکنش شرکت سونی باشیم.

بر اساس بیانیه دو شرکت سونی و مایکروسافت، هر دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می شوند. با این حال، چند وقتی است که شیوع ویروس کوید-19 یا همان کرونا بسیاری از صنعت ها به خصوص صنعت تکنولوژی و بازی های ویدیویی را تحت تاثیر قرار داده و به عقیده برخی از تحلیلگران، خیلی دور از انتظار نیست که عرضه این دو دستگاه به خاطر مشکلات کمبود تولید قطعات به سال آینده میلادی موکول شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس