لیگ برتر فوتبال: دیدار سپاهان و ذوب‌آهن یک یک مساوی شد


لیگ برتر فوتبال: دیدار سپاهان و ذوب‌آهن یک یک مساوی شد

اصفهان- ایرنا- دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

دیدار ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد و در پایان ۹۰ دقیقه این دیدار با تساوی یک بر یک پایان یافت.

در این دیدار که به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد همان دقایق ابتدای تیم سپاهان حملاتی را روی دروازه سبزپوشان انجام داد و توانست در دقیقه ۴ این دیدار توسط مهدی ترکمان به گل برسد.

در ادامه تیم ذوب‌آهن که میزبان این دیدار بود برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید که مهاجمان این تیم موفق به گلزنی نشدند، در ادامه طلایی پوشان سپاهان نفوذ هایی را بر روی دروازه ذوب‌آهن انجام دادند که در یکی از صحنه ها ضربه به سر محمد رضا حسینی را دروازه بان سبزپوشان مهار کرد.

در ادامه تیم میزان نیز در دقیقه ۶۱ ضربه سر پهلوان موقعیت خوبی رابرای تیم ذوب‌آهن به وجود آورد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه تیم سپاهان نیز حملاتی را روی دروازه سپاهان تدارک دیدند که بازیکنان این تیم در گلزنی ناموفق بودند و در آن طرف میدان در محوطه جریمه سپاهان کیانی با خطا بر روی عباسی یک ضربه پنالتی نصیب ذوب‌آهن کرد که دارکو بیدوف دقیقه ۹۰ پنالتی برای را تبدیل به گل کرد و این بازی در انتها با تساوی یک بر یک پایان یافت.

این دیدار را بیژن حیدری با کمک‌ هایمحمدرضا منصوری و رحیم شاهین قضاوت کردند.

در ترکیب تیم ذوب‌آهن مهدی خلیل، محمد نژادمهدی، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، مهدی مهدی‌پور، قاسم حدادی فر، ، احسان پهلوان ، دانیال اسماعیلی فر و دارکو بیدوف با سرمربی گری میودراگ رادولوویچ حضور داشتند.

همچنین در تیم سپاهان نیز پیام نیازمند- مهدی ترکمان، شایان مصلح، محمد طیبی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده با هدایت: امیر قلعه نویی بازی کردند.

هم اکنون تیم ذوب‌آهن با ۲۲ امتیاز در رتیه یازدهم و تیم سپاهان نیز با ۳۷ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم