تالارهای مطالعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تعطیل می‌مانند


تالارهای مطالعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تعطیل می‌مانند

تهران - ایرنا - تعطیلی تالارهای مطالعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی تا پایان هفته بعد ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی کتابخانه ملی روز جمعه اعلام کرد: با توجه به ادامه فراگیری بیماری مسری کرونا و جهت حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه ملی به اطلاع می‌رساند تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی تا پایان روز جمعه ۱۶ اسفند ۹۸ ادامه خواهد داشت.
بدیهی است در صورت مهیاشدن شرایط و در اطلاعیه های بعدی ، پذیرش اعضا در تالارهای کتابخانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

کتابخانه عمومی در استان‌های درگیر با ویروس کرونا نیز تعطیل خواهند بود و استان گیلان،قم، فارس، زنجان، همدان، خراسان رضوی با اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، تا پایان تعطیلات مدارس که از سوی ستاد کرونا اعلام شده، تعطیل هستند.

تالارهای مطالعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، تعطیل می‌مانند

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به حدود ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر جمعه (نهم اسفند) به ۳۸۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۳۴ نفر رسیده است همچنین۷۳ نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.

این بیماری اگرچه واکسن و درمان خاصی ندارد اما قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد؛ مردم باید از تردد و تماس‌های غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد (یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌ را کنار بگذارند.

وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف اقدامات پیشگیرانه متفاوتی از جمله لغو برنامه ها، کنسرت ها و تعطیلی سینماها و تئاترها، تعطیلی دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی و مدارس را برای جلوگیری از سرایت بیشتر این بیماری در دستور کار قرار داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی