2 واحد صنفی تجهیزات پزشکی متخلف در بابل پلمب شد 


2 واحد صنفی تجهیزات پزشکی متخلف در بابل پلمب شد 

طبق اطلاعیه شماره 18 روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل دو واحد صنفی تجهیزات پزشکی متخلف در این شهرستان پلمب شد. 

مرحله سوم بازدید مشترک عصر جمعه ۹ اسفند ماه با حضور دادستان شهرستان بابل، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، رئیس اداره صمت و رئیس اداره تعزیرات و کارشناسان مربوطه از دو واحد صنفی عرضه کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین چهار داروخانه بازرسی شد.
از این بازرسی‌ها دو واحد صنفی متخلف تجهیزات پزشکی به دلیل عدم ارائه ماسک و محلول‌های ضد عفونی کننده و همچنین گران‌فروشی پلمپ شد و پرونده یک واحد داروخانه به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

آغاز خط تولید مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح در یکی از کارخانه‌های تولید کننده شوینده بابل

طبق اطلاعیه شماره ۱۹ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل از نتیجه جلسه معاون غذا و دارو دانشگاه با کارخانه‌های تولید کننده مواد شوینده بابل خط تولید مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح در یکی از کارخانه‌های تولید کننده در این شهرستان آغاز به کار کرد.

دکتر محسن رضازاده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به اطلاع مردم شریف شهرستان بابل می‌رسانیم با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بابل خط تولید مایع ضد عفونی کننده دست و سطوح در یکی از کارخانه‌های تولید کننده شوینده بابل شروع شده و از امروز شنبه ده اسفند ماه توزیع آن در داروخانه‌های شهر بابل آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده کارخانه تولید کننده این آمادگی را دارد تا مواد ضد عفونی کننده را به‌صورت عمده در اختیار نظام پزشکی جهت توزیع در مطب‌ها و درمانگاه‌های خصوصی قرار بدهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس