پیام نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری لرستان در خصوص شرایط پیش آمده در جامعه


پیام نماینده ولی‌فقیه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری لرستان در خصوص شرایط پیش آمده در جامعه

خرم‌آباد - ایرنا - آیت الله هاشم نیازی و آیت الله احمد مبلغی نمایندگان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خصوص شرایط پیش آمده در جامعه پیام مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است: خداوند منان را شاکریم که باران رحمتش را بر ما نازل کرد ، دشت و کوه های تشنه این سرزمین را سیراب کرد.

این پیام اضافه می‌کند: همچنین ایام مبارک رجب المرجب را به همه مومنان، مردان شریف و بانوان نجیب هم استانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق بهره برداری معنوی را از این ایام خجسته برای همگان مسئلت می نماییم .

این پیام می‌افزاید: به خوبی واقفیم که شما مردم متعهد و ولایی لرستان طی روزهای اخیر ایام خاصی را سپری نموده اید. البته در خلال این ایام ابعاد و زوایای دیگری از حس تعهد، نوعدوستی ، مسئولیت پذیری، شکیبایی و ایثارگری شما نمایان گردید. در این ایام سپری شده ناشی از بروز سیل که در برخی مناطق استان همراه با خسارت بود.

در این پیام آمده است: گروه‌های داوطلب مردمی در همه رده‌های سنی خصوصاً در بین جوانان بسیجی و هلال احمر در کنار نیروهای سخت کوش محلی و سازمان ها و ادارات مرتبط با خدمات رسانی حماسه دیگری از ایثارگری و امدادرسانی را به مردم مناطق سیل زده استان آفریدند.

این پیام اضافه می‌کند: صفحه دیگر این روز ها شاهد خدمات رسانی کادر درمانی ، پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان و همه عوامل مرتبط با بهداشت و درمان در راستا مبارزه با ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری بوده و هستیم.

این پیام می‌افزاید: این تلاش‌های جهادگونه و ایثارگرانه که یک چهره اش اتحاد و همبستگی آحاد مردم در کسوت های مختلف و چهره دیگرش مسئولیت پذیری و تعهد مردم نسبت به همدیگر است، یادآور مجاهدت ها و رشادت‌های جوانان لرستانی در جبهه های هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم ، پشتیبانی و حمایت عموم مردم انقلابی این استان در پشت جبهه‌ها است.

این پیام اضافه می‌کند: تاریخ نشان داده که ملت متعهد ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان لرستان همواره مردان روزهای سخت و حماسه اند و چنین روزهایی را نیز با سربلندی سپری کرده اند. و از این مرحله هم با پیروزی عبور خواهند کرد .

در این پیام آمده است: این جانبان از همه مردم شریف استان لرستان خصوصاً بزرگواری و نجابت مردم مناطق سیل زده، خدمات همه گروه های داوطلب جهادی و مردمی، جوانان مومن و انقلابی پای کار، بسیجی ، هلال احمر، خیران و نیکوکاران و زحمات همه ی نیروهای سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی در رابطه با سیل اخیر تقدیر نموده، و همچنین از کادر اداری و درمانی و پرستاران و پزشکان و پیراپزشکان و همه ی بخش های مرتبط با بهداشت و درمان جامعه تشکر می نماییم و پاداش بیکران را برای همه ی مجاهدان عرصه ی جهادی و سازندگی و بهداشت و سلامت را از خداوند متعال خواستاریم. بی شک تداوم چنین خدماتی از سوی همگان رضایت حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و خرسندی مقام معظم رهبری را در پی خواهد داشت.

این پیام می‌افزاید: البته در چنین شرایطی از مسئولین محترم دستگاه های اجرایی مرتبط مجدّانه تقاضا داریم که در این اوضاع حساس به چند نکته توجه نمایند.

در ادامه می‌افزاید: با جذب اعتبارات لازم و کافی و اقدامات به هنگام مانع خسارات به مردم شهرها، روستاها، ابنیه و تاسیسات عمومی و خصوصی شوند تا از نزولات الهی بیشترین برکات نصیب مردم استان شود. انتظار می رود نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان در جذب چنین اعتباراتی نقش مهمی را ایفا نمایند.

این پیام می‌افزاید: با تدبیر و اقدامات عملی و کمک از دستگاه قضایی و انتظامی به تنظیم بازار همت گذاشته و مانع آشفتگی در امر تنظیم و توزیع اقلام مورد نیاز در بازار شوند.

این پیام اضافه می‌کند: با تدبیر و خرد جمعی و همدلی در صورت بروز چنین حوادثی شاهد رنج و آلام مردم انقلابی و سرافزار پر افتخار استان لرستان نباشیم .

در ادامه می‌افزاید: قطعا ملت مسلمان و متدین ما با ذکر و یاد خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بصیرت و هوشیاری، نصرت الهی را برای خویش به ارمغان می آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته