کمپین از مژه تا ابرو سریتا


کمپین از مژه تا ابرو سریتا

اگر فکر میکنید شما دارای بلندترین مژه ایران هستید، بهتون پیشنهاد می کنیم حتما در این چالش شرکت کرده و به کمپین بپیوندید.

بزرگترین و هیجان انگیزترین کمپین سال یعنی کمپین از مژه تا ابرو سریتا از 18 بهمن ماه شروع شده! هدف از این کمپین شناسایی بلندترین و زیباترین مژه ایران هست و به فردی که بلندترین مژه ایران رو داره، یک گوشی آیفون 11 هدیه داده میشه.

اگر فکر میکنید شما دارای بلندترین مژه ایران هستید، بهتون پیشنهاد می کنیم حتما در این چالش شرکت کرده و به کمپین بپیوندید. افرادی که قصد شرکت در این چالش رو دارند میتونن با مراجعه به کانترهای سریتا در پالادیوم و هایپراستار باکری جنب فروشگاه مایلی، در رکورد گیری بلندترین مژه ایران شرکت کرده و شانس خودشون رو برای برنده شدن امتحان کنند.

علاوه بر این هر هفته به 10 نفر از شرکت کنندگان در این چالش هم به قید قرعه تقویت کننده مژه و ابرو هدیه داده میشه. این کمپین اتفاقات هیجان انگیز دیگه ای هم دارد که در این ویدئو اطلاعات دقیقی رو در رابطه باکمپین از مژه تا ابرو سریتا رو در اختیارتون قرار داده ایم. این ویدئو رو ببینید!

توجه: مقالات و توصیه‌های نی نی بان برگرفته از برترین و به‌روزترین منابع بین‌المللی هستند، اما به تمامی کاربران گرامی اکیدا توصیه می شود قبل از انجام موارد درمانی حتما با پزشک خود مشورت نمایند.


کمپین از مژه تا ابرو سریتا
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید.
http://l2b.cerita.ir/

کمپین از مژه تا ابرو سریتا
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
Cerita_haircare@

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر