22 مرکز عرضه چای و قلیان در سلماس تعطیل شد


22 مرکز عرضه چای و قلیان در سلماس تعطیل شد

ارومیه- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت: 22 مورد اخطاریه پلمب به مراکز عرضه قلیان در این شهرستان صادر شد و این مراکز از امروز تا زمان رفع کامل خطر کرونا تعطیل می‌شود.

«حمیدرضا جباری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ارسالی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مقابله با بیماری کرونا، عرضه قلیان ممنوع است، اظهار داشت: با هماهنگی پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان، تمام قلیان‌سراها و باغ رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌های سطح شهرستان مورد بازرسی و بازدید قرار گرفت.

جباری اظهار کرد: پیرو این بازدیدها طی ۲ روز گذشته، ۲۲ مورد اخطاریه پلمب به مراکز عرضه قلیان و چای سراها و باغ رستوران‌ها صادر شد که از امروز ۱۰ اسفند در صورت باز بودن، این مراکز پلمب می‌شود.

وی تصریح کرد: این بازدیدها و بازرسی‌ها به طور مستمر در سطح شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد تا از شیوع بیماری کرونا ویروس جلوگیری شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سلماس اضافه کرد: باتوجه به حساسیت‌های شیوع کرونا ویروس در سطح کشور، از جوانان و خانواده‌ها تقاضا داریم با اتخاذ تدابیر خودمراقبتی از حضور در مراکز پرتردد خودداری کرده و حتما نکات بهداشت فردی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا ۳۹ فرد مشکوک به کرونا در استان وجود دارد که روند آزمایش تکمیلی آنان در دست انجام است؛ آزمایش این افراد برای تعیین مثبت یا منفی‌بودن ابتلا به کرونا، در حال نهایی‌شدن است که در صورت مثبت‌بودن، اقدامات لازم درمانی بر روی آنان صورت می‌گیرد؛ پیش از این آزمایش یک بانوی ۵۵ ساله مثبت اعلام شده بود که روز پنج‌شنبه با بهبودی از بیمارستان مرخص شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی