درمانگاه «شفا» در درگهان قشم گشایش یافت


درمانگاه «شفا» در درگهان قشم گشایش یافت

قشم- ایرنا- درمانگاه شبانه‌روزی«شفا» در شهر درگهان جزیره قشم روز شنبه در آیینی با حضور فرماندار قشم و مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

موسس و مدیر این درمانگاه در این آیین گفت: این درمانگاه شبانه روزی با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته و تجهیز شد.

محمدرضا دولت‌آبادی افزود: درمانگاه شبانه‌روزی شفا در حال حاضر ۲۴۰ مترمربع زیربنا دارد و گسترش آن به منظور تحقق اهداف طرح توسعه ضرورت دارد.

وی ادامه داد: مامایی، دندانپزشکی، متخصصان داخلی، اطفال، زنان و زایمان، سونوگرافی و رادیولوژی از جمله خدمات این درمانگاه شبانه‌روزی است.

رییس سابق شبکه بهداشت و درمان قشم تصریح کرد: در گام توسعه‌ای این درمانگاه ارائه خدمات آزمایشگاهی، بستری نیمه وقت و استقرار متخصصان پاره وقت به صورت شیف ثابت کاری فراهم خواهد شد.

شهر درگهان با افزون بر ۱۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد و دارای ۱۲ مجتمع تجاری شامل حدود ۶ هزار واحد است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد