تولید روزانه 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در الکل سازی ویسیان


تولید روزانه 15 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در الکل سازی ویسیان

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت الکل سازی ویسیان گفت: روزانه 15هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

علی ویسکرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی جلسات مختلف بنا شد که الکل تولید شده در الکل سازی را به محلول ضدعفونی تبدیل کنیم در این راستا روزانه ۱۵هزار لیتر محلول تولید و به بازار مصرف توزیع می شود.

وی با بیان اینکه مردم با مراجعه به محل کارخانه محلول مورد نیاز خود را تهیه می کنند افزود: محصولات را با قیمت مصوب سال گذشته بفروش می رسانیم و هیچگونه افزایش قیمت نداریم بنابراین نهادهای نظارتی بایدنسبت به کنترل قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده اقدام نمایند.

ویسکرمی بیان کرد: روزانه یکهزار لیتر محلول در فرآیند بسته بندی به فاضلاب هدر می رود، مسئولان باید به فکر کارخانه الکل سازی باشد چراکه هیچگونه سودی نمی‌کنیم.

وی گفت: از اینکه در شرایط بحرانی می توانیم به مردم خدمت کنیم احساس خوبی داریم، مشتریان داروساز از گذشته الکل خریداری می کردند اما اکنون قادر به تحویل الکل به آنها نیستیم چراکه تمام الکل تولید شده به محلول تبدیل می شود.

گفتنی است بازار الکل و ژل ضدعفونی در لرستان چندان ساماندهی نشده و شهروندان از این شرایط ناراضی هستند.

هرچند سازمان صمت لرستان اعلام کرده روزانه ۳۰ هزارژل ضدعفونی و ۳۶ هزار انواع بطری الکل را تولید و به علوم پزشکی تحویل می دهد اما توزیع این اقلام میان مصرف کنندگان تاکنون مناسب نبوده است.

علوم پزشکی لرستان تاکنون ابتلای سه نفر به کرونا ویروس را تایید کرده و بیش از ۶۰ نفر نیز تحت نظر هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا