موسسه ترنم زیبای محبت با نقاشی به جنگ کرونا می‌رود


موسسه ترنم زیبای محبت با نقاشی به جنگ کرونا می‌رود

شیراز-ایرنا- ترنم زیبای محبت که یکی از سازمان‌های مردم نهاد (سمن) شیراز است برای انتقال آرامش به کودکان، با فراخوان آنها به کشیدن نقاشی و آموزش به این نونهالان به جنگ کرونا رفته است.

مسوول موسسه ترنم زیبای محبت، شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این موسسه در نمایشگاه مجازی نقاشی کودکانه که از یازدهم اسفند98 برگزار می‌شود، قصد دارد با فراخوان کودکان به کشیدن نقاشی، این نونهالان تفسیر و تفکر کودکانه خود را در مورد کرونا">ویروس کرونا ترسیم کنند و همچنین از این طریق آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلای به این ویروس به آنها ارایه شود.

فرانک شجاعی افزود: به بهترین نقاشی‌ها از سوی این موسسه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: از هنگامی که وجود این ویروس در کشور اعلام شد از طریق شبکه‌های مجازی و یا تماس تلفنی با کودکان در مورد رعایت اصول بهداشتی، ماندن در خانه، سرودن شعر و آهنگ‌های کودکانه و اینکه این بیماری هیچ ترسی ندارد، اطلاع رسانی شده تا هراس و وحشت را از کودکان که خود عامل تشدید این گونه بیماری‌هاست دور کنیم.

شجاعی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اضطرابی که در خانواده‌ها به وجود آمده، این موضوع بر روی کودکان اثر بسیار بدی گذاشته از این رو باید شرایط محیطی کودکان را با نقاشی‌های شاد، تبدیل به امید و مقاومت سازیم.

او افزود: در این شرایط حساس باید مراقبت از کودکان در اولویت برنامه‌های خانواده‌ها باشد و در نقاشی، استفاده از روانشناسی رنگ‌ها در تغییر حالت کودکان و کاستن از ترس و وحشت آنها از این ویروس بسیار موثر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار