آمادگی 85 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در استان مرکزی


آمادگی 85 گروه جهادی برای مقابله با کرونا در استان مرکزی

اراک - ایرنا - رییس مجمع جهادگران استان مرکزی گفت: 85 گروه جهادی این استان برای مقابله با کرونا از آمادگی کامل برخوردار هستند.

سیدعباس حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جهادگران بسیجی همانند روزهای سخت سیل فروردین ماه تا ریشه کن شدن این بیماری از پای ننشسته و همکاری موثر در تمام عرصه‌های مورد نیاز با نیروهای متخصص را وظیفه شرعی خود می‌دانند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با تجهیزات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان مرکزی تولید ماسک‌های پارچه‌ای را آغاز کرده‌اندو برای ضدعفونی و توزیع ماسک در اماکن عمومی نیز از ظرفیت این گروه‌ها استفاده می‌شود.

رییس مجمع جهادگران استان مرکزی گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">ویروس کرونا با هماهنگی بسیج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی استان و گروه‌های جهادی فعال دانشگاه علوم پزشکی (قرارگاه مبارزه با کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">ویروس کرونا) مقرر شد آموزش‌های لازم به جهادگران ارایه شود.

حسینی خاطرنشان کرد: تعدادی از جهادگران در حوزه پیشگیری وارد شده و آموزش‌های لازم برای بر ای مقابله با کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">کرونا">ویروس کرونا را در مساجد و محافل از جمله پارک‌ها و خیابان‌ها به شهروندان ارایه می‌دهند.

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی ضمن حفظ آرامش و خونسردی، با افزایش مسئولیت نسبت به رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه نسبت به مقابله و پیشگیری از این بیماری اقدام کنند.

کرونا">کرونا">کرونا، ویروس شایعی است که هرسال زمستان با علایم سرماخوردگی مشاهده می‌شد، اما از سال ۲۰۰۲ این ویروس جهش ژنتیکی داشته و ابتدا خود را با بیماری سارس، پس از آن مرس و در حال حاضر به شکل کووید ۱۹ نشان داده که با دوره نهفتگی ۲ تا ۱۴ روز و با تظاهراتی نظیر تب بالا، سرفه،تنگی نفس، سردرد و گاهی با اسهال و استفراغ همراه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟