بستری 46 بیمار مشکوک به کرونا و فوت دو مبتلا در تالش


بستری 46 بیمار مشکوک به کرونا و فوت دو مبتلا در تالش

آستارا - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش گفت : 46 بیمار مشکوک به کرونا تا کنون در بیمارستان شهید نورانی تالش در بخش ایزوله بستری شده اند .

دکتر حسین نعمتی امروز در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران پیرامون کرونا">کرونا گفت : از این تعداد ۲۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده اند.

وی عنوان کرد : ۶ نفر نیز تا کنون فوت کرده اند که نتیجه تست کرونای دو نفر از فوتی ها که مربوط به روزهای قبل است مثبت بوده و چهار نفر فوتی دیگر هم که مربوط به شب گذشته است مشکوک به کرونا">کرونا و آنفلوانزا بوده اند و پاسخ آزمایش هایشان هنوز دریافت نشده است .

وی با بیان این که وضعیت استان و بخصوص شهرستان تالش در شرایط کنونی با توجه به امکان تسری و شیوع این ویروس اضطراری است ، از مردم خواست در خانه های خود بمانند و تا حد امکان از تردد و ارتباط با سایر افراد خودداری کنند.

وی بستری شدن بیش از ۱۰۰ نفری مبتلا به کرونا">کرونا در تالش را تکذیب کرد و گفت: کل تخت های بیمارستان تالش با تمام بخش ها ۱۱۰ تخت می باشد.

نعمتی ادامه داد :در حال حاضر شیفت پزشکان و پرستان از ۷ ساعت به ۱۴ ساعت افزایش یافته وهمه پرسنل در این میدان از جان و دل مایه می گذارند.

دکتر نعتی گفت : با کمک خیرین شهرستان تالش توانستیم دستگاه های مورد نیاز را خریداری و طی روزهای آینده راه اندازی کنیم.

وی همچنین از خرید دستگاه های جدید برای بیمارستان شهید نورانی توسط خیرین خبر داد..

تالش در ۱۱۰کیلومتری غرب رشت با ۲۰۰هزارنفر جمعیت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی