آیت‌الله نوری‌همدانی: خدمات پرستاران و پزشکان اجر الهی دارد


آیت‌الله نوری‌همدانی: خدمات پرستاران و پزشکان اجر الهی دارد

مرجع تقلید شیعیان گفت: از مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستان‌ها که طبق بعضی از گزارش‌ها حتی به منزل نمی‌روند و مشغول خدمت هستند تشکر می‌کنم‌.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله نوری همدانی در پیامی اظهار داشت: جریان پیش آمده از بیماری کرونا و درگذشت عده‌ای از عزیزان و ابتلاء عده دیگری از هموطنان ما موجب ناراحتی است که همه به درگاه خدای سبحان پناه می بریم واز ذات اقدسش می خواهیم نظر لطف و عنایت همیشگی خود را بر مومنین مستدام بدارد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه این پیام بیان کرد: بی شک رعایت نکات بهداشتی و آن چرا که متخصصین مربوط به امرپزشکی بیان می دارند برهمگان لازم است وبا رعایت این امور وتوسل به حضرات معصومین علیهم السلام و قرائت قرآن کریم وادعیه انشاءالله همگان ازاین امتحان وابتلاء سربلند بیرون بیایم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در پایان این پیام خاطرنشان کرد: لازم می دانم از مجاهدت‌های شبانه روزی پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستان ها که طبق بعضی از گزارش ها حتی به منزل نمی روند و مشغول خدمت هستند تشکر کنم که قطعا عندالله مأجور می‌باشند. اینجانب بعنوان طلبه‌ای از طلاب حوزه علمیه قم شفاء عاجل همه بیماران و توفیق همه خدمتگزاران را از خداوند متعال خواهانم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!