لو رفتن تصویر کابین کیا سدونا 2021 جدید


پس از ورود به بازار به عنوان محصول سال 2015، سرانجام نسل جدید کیا سدونا معرفی خواهد شد. فروش مینی ون کیا کمتر از رقبای مشهوری همچون کرایسلر پاسیفیکا، داج گرند کاروان و هوندا اودیسه بوده اما جایگزین آن شانس زیادی برای رقابت بهتر با خودروهای یاد شده دارد. اخیراً گفته شده کیا سدونا 2021 … The post لو رفتن تصویر کابین کیا سدونا 2021 جدید appeared...

پس از ورود به بازار به عنوان محصول سال 2015، سرانجام نسل جدید کیا سدونا معرفی خواهد شد. فروش مینی ون کیا کمتر از رقبای مشهوری همچون کرایسلر پاسیفیکا، داج گرند کاروان و هوندا اودیسه بوده اما جایگزین آن شانس زیادی برای رقابت بهتر با خودروهای یاد شده دارد.

لو رفتن تصویر کابین کیا سدونا 2021 جدید

اخیراً گفته شده کیا سدونا 2021 در نمایشگاه نیویورک سال جاری معرفی خواهد شد. البته نسخه کره‌ای این خودرو که با نام کارنیوال شناخته می‌شود در ماه جولای رونمایی خواهد شد.

لو رفتن تصویر کابین کیا سدونا 2021 جدید

کیا هنوز تیزری رسمی از این خودرو را منتشر نکرده اما تصاویر جاسوسی زیادی از کابین این خودرو منتشر شده و می‌توانیم چیزی لوکس‌تر از آنچه انتظار داشتیم را ببینیم.

لو رفتن تصویر کابین کیا سدونا 2021 جدید

در مقایسه با نسل فعلی، سدونا 2021 از صفحه‌نمایش بزرگ در پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده خواهد کرد که این آرایش مشابه مدل‌های مرسدس بنز می‌باشد. در بخش داخلی این مینی ون همچنین متریال لوکس‌تری نیز بکار رفته است.

مدل پایه سدونای فعلی دارای صفحه لمسی 7 اینچی، اندروید اتو و اپل کارپلی بوده درحالی‌که مدل لوکس‌تر LX از صفحه‌نمایش 8 اینچی استفاده می‌کند. طراحی فرمان، سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه لمسی سدونای جدید از سورنتو گرفته شده اما طراحی ورودی‌های هوا خاص این مینی ون است.

لو رفتن تصویر کابین کیا سدونا 2021 جدید

از نظر طراحی خارجی، سدونای جدید ظاهر جعبه‌ای‌تری خواهد داشت و نمای جلوی آن از کیا سول الهام خواهد گرفت که از جمله این موارد می‌توان به چراغ‌ها و دیلایت های LED سپری جدید اشاره کرد. از نظر ابعاد این خودرو کمی طویل‌تر و پهن‌تر خواهد شد. فاصله بین محوری نیز بیشتر خواهد شد تا فضای پای بیشتری در کابین ایجاد شود.

انتظار می‌رود پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری نسل فعلی سدونا جای خود را به نمونه 2.5 لیتری توربوی جدید بدهد. شاید این خودرو با همان قوای محرکه هیبریدی سورنتو و سانتافه فیس لیفت نیز عرضه شود.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)