قاتل آرزوهای لیورپول +عکس


قاتل آرزوهای لیورپول +عکس

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول شش ماه پیش به هم‌تیمی‌هایش نسبت به کیفیت بالای هموطنش اسماعیلا سار بازیکن واتفورد هشدار داده بود ولی بی‌توجهی به این هشدار باعث شد دیشب او قاتل لیورپولی‌ها شود.

به گزارش مشرق، در ماه آگوست یعنی حدود شش ماه پیش، سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول به هم‌تیمی‌هایش هشدار داده بود که اسماعیلا سار، همبازی او در تیم ملی سنگال که در باشگاه واتفورد توپ می‌زند از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و لیورپولی‌ها باید به شدت مراقب او باشند. توصیه‌ای که دیشب ظاهرا از سوی لیورپولی‌ها مورد بی‌توجهی قرار گرفت تا سار رویای لیورپولی برای به پایان بردن این فصل بدون شکست را نقش بر آب کند.

بیشتر بخوانید:

حسرت لیورپول در شکستن رکورد و جام طلایی +عکس

سار دیشب در خانه واتفورد موفق شد دو بار دروازه لیورپول را باز کند تا در شکست 3-0 قرمزها مهمترین نقش را بازی کند. واتفورد یک گل دیگر هم به ثمر رساند ولی در طول بازی سار کسی بود که توجه همه را به خود جلب کرده بود.

اسماعیلا سار در تابستان گذشته با قراردادی به مبلغ 30 میلیون پوند که رکورد تاریخ باشگاه واتفورد به حساب می‌آمد از رن فرانسه به این تیم ملحق شد و سادیو مانه همان زمان گفته بود که انتظار دارد سار در لیگ برتر به یک ستاره تبدیل شود.

سادیو مانه کمی بعد از پیوستن سار به واتفورد در یک مصاحبه گفته بود:" اولین روزی که او با واتفورد قرارداد بست برایش پیامی فرستادم و گفتم برایش خوشحالم و آرزو می‌کنم موفق شود. سار بازیکن سریعی است و فکر می‌کنم مدافعین اینجا در مقابلش به زحمت بیفتند. این دفعه که با اندی رابرتسون صحبت می‌کردم به او گفتم واتفورد یک بازیکن خیلی خوب خریده. حالا من باید بیشتر به شما کمک کنم چون در غیر اینصورت اسماعیلا سار شما را خواهد کشت چون هم خیلی خوب دریبل می‌زند و هم فوق‌العاده سریع است".

هشدار شش ماه پیش سادیو مانه دیشب در استادیوم خانگی واتفورد به واقعیت تبدیل شد و اسماعیلا سار به معنای واقعی کلمه لیورپول و رویایش برای به پایان بردن فصل بدون شکست را کشت.

قاتل آرزوهای لیورپول +عکس

قاتل آرزوهای لیورپول +عکس

قاتل آرزوهای لیورپول +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده