تصاویری از رندر‌های اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A41 منتشر شد


تصاویری از رندر‌های اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A41 منتشر شد

تصاویر جدیدی از رندر‌های اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A41 به بیرون درز کرده‌اند که طراحی این تلفن را فاش می‌کنند. این تلفن در ماه گذشته، در نتایج تست‌های بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. طبق شایعات منتشر شده، میان‌رده جدید سامسونگ از یک صفحه‌نمایش Infinity-U بهره می‌گیرد که اندازه آن بین 6 تا 6.1 اینچ خواهد بود. یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی هم...

تصاویر جدیدی از رندر‌های اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A41 به بیرون درز کرده‌اند که طراحی این تلفن را فاش می‌کنند. این تلفن در ماه گذشته، در نتایج تست‌های بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود.

طبق شایعات منتشر شده، میان‌رده جدید سامسونگ از یک صفحه‌نمایش Infinity-U بهره می‌گیرد که اندازه آن بین 6 تا 6.1 اینچ خواهد بود. یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی هم درون شکاف این نمایشگر قرار می‌گیرد.

تصاویری از رندر‌های اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A41 منتشر شد

در پشت گلکسی A41 نیز یک مجموعه سه‌گانه دوربین وجود دارد که دوربین اصلی آن دارای سنسور 48 مگاپیکسل است. در پنل پشتی تلفن سنسور اثرانگشت دیده نمی‌شود، در نتیجه، احتمال می‌دهیم که این دستگاه از سنسور زیر نمایشگر یا روش‌های بایومتریک، مانند سیستم تشخیص چهره به منظور باز کردن قفل نمایشگر استفاده خواهد کرد.

هم‌چنین، در این تصاویر دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست تلفن مشاهده می‌شوند. شکاف سیم‌کارت نیز در حاشیه سمت چپ گوشی قرار دارد. در پایین دستگاه یک پورت USB-C برای شارژ باتری در نظر گرفته شده است. در کنار این پورت جک 3.5 میلی‌متری هدفون، بلندگو و میکروفون قرار گرفته‌اند. بلندگوی ثانویه نیز در بالای تلفن دیده می‌شود.

تصاویری از رندر‌های اسمارتفون میان‌رده سامسونگ گلکسی A41 منتشر شد

طبق اطلاعات منابع آگاه، ضخامت اسمارتفون سامسونگ گلکسی A41 به 7.9 میلی‌متر می‌رسد که جایگاه دوربین آن، یک میلی‌متر دیگر به ضخامت آن اضافه می‌کند.

سامسونگ هیچ اطلاعاتی درباره تلفن جدید خود منتشر نکرده است، اما به لطف نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، می‌توان متوجه شد که این تلفن از تراشه Helio P65 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار خواهد شد.

برخی دیگر از شایعات نشان می‌دهند که گلکسی A41 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی (برای نسخه پایه) بوده و از یک باتری 3500 میلی‌آمپری برای تامین انرژی مورد نیاز سخت‌افزار خود بهره می‌گیرد. سرعت شارژ این باتری در بیشترین میزان به 15 وات می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان