توصیه های جدی برای پناهجویان ترکیه


در حال حاضر اداره مهاجرت ترکیه مصاحبه‌های که قبلا در میان پناهندگان تحت عنوان مصاحبه اصلی سازمان ملل انجام می‌شد‌ را انجام داده و بررسی می‌کند. مصاحبه اداره مهاجرت را در حد مصاحبه‌های کمیساریا عالی سازمان و سفارت‌ها جدی تلقی نموده...

در حال حاضر اداره مهاجرت ترکیه مصاحبه‌های که قبلا در میان پناهندگان تحت عنوان مصاحبه اصلی سازمان ملل انجام می‌شد‌ را انجام داده و بررسی می‌کند.

مصاحبه اداره مهاجرت را در حد مصاحبه‌های کمیساریا عالی سازمان و سفارت‌ها جدی تلقی نموده و به درستی و بطور کامل به سوالات این مصاحبه پاسخ دهید، بهتر است در مورد کیس پناهندگی تان با مشاوره صحبت کنید، برای پناهجویان توصیه می‌شود حتی اگر زبان ترکی را می‌دانید به دلیل اینکه ممکن است در بکار بردن اصطلاحات و لغاتی که بار حقوقی دارند به مشکل بر بخورید، حتما از ترجمان های رسمی اداره مهاجرت کمک بخواهید.

بر اساس قوانین اداره مهاجرت ترکیه پناهجویان که سه مرتبه بصورت متوالی به وظایف پناهجویی خود (امضا کردن/ اثر انگشت) مراجعه نکند، اداره مهاجرت می‌تواند پرونده شخص را بسته و به دادگاه راجع کند، حتی در برخی شهر دیده شده که پناهجویان خاطی را بدون حکم و رای دادگاه به کشور مبدا دیپورت کردند.

بر اساس قوانین اداره مهاجرت پناهجویی به هر علت تصمیم به بازگشت به کشور مبدا را کنید و یا در دوران پناهندگی از مرز های ترکیه عبور کرده باشد پناهندگی شخص پایان یافته اعلان میشود و به مدت 5 سال نمی تواند به خاک ترکیه ورود کند.

پناهجویان نباید بدون برگه تردد(ایزین)شهر محل اقامت خود را ترک و به شهر دیگر سفر کنند، پناهجوی که بدون جواز سفر میکنند در صورت بازداشت توسط پلیس از کشور اخراج خواهند شد.

فرشته شیرین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط