بهبودی و ترخیص 16 نفر در شاهرود/ مرگ یک بانوی 73 ساله با بیماری قلبی در اثر کرونا


بهبودی و ترخیص 16 نفر در شاهرود/ مرگ یک بانوی 73 ساله با بیماری قلبی در اثر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرخصی 16 نفر از موارد بستری پس از بهبودی کامل در بیمارستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد.

دکتر رضا چمن با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در دو شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ بیمار با علائم شبیه کرونا مراجعه سرپایی داشته اند که ۷۷ مورد آنها بستری شده اند.

وی با بیان اینکه آزمایش ۷ نفر در شاهرود و میامی مثبت شده افزود: یک نفر از این هفت نفر بهبودی یافته و از بیمارستان مرخص شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرگ یک نفر در اثر کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه یک خانم ۷۳ ساله با بیماری زمینه ای قلبی و فشارخون بالا فوت کردند.

وی با اشاره به ارسال نمونه‌گیری‌های این دانشگاه به تهران خاطرنشان کرد: از ۲۲ نمونه جواب آزمایش اعلام شده ۱۵ مورد منفی و ۷ مورد مثبت گزارش شده است ضمن آنکه 16 نفر از بستری‌ها نیز پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی بر ضرورت قطع زنجیره انتقال کروناویروس تاکید و تصریح کرد: :مهمترین توصیه تشدید خود مراقبتی، رعایت بهداشت تنفسی، نظافت و بهداشت فردی و اجتناب از حضور در هرگونه تجمعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از عموم شهروندان خواست با رعایت بهداشت فردی این دانشگاه را در کنترل ویروس و پیشگیری از آن کمک کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس