رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه معرفی شد


رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه معرفی شد

طی مراسمی از تلاش های هفت ساله «عیسی زارع درنیانی» تجلیل و «خلیل صفری» به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید مظلومیان»، در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور خرامه، این دانشگاه را جز مراکز بزرگ، قدیمی و دارای ظرفیت بالای نیروی انسانی با تجربه ذکر کرد و گفت: پذیرش مسئولیت در این شرایط دانشگاه کار سختی است چرا که فردی که مسئولیت می پذیرد باید شبانه روز وقت خود را وقف دانشگاه کند.

معاون دانشگاه پیام نور فارس با تشکر از تلاش های انجام شده از سوی رئیس قبلی، در زمان تصدی مسئولیت این مرکز دانشگاهی، افزود: وی از نیروهای با تعصب و اخلاق مدار هست که فعالیت های خلاقانه ای نیز در زمان تصدی مسئولیت در کار خود ارائه داد و یکی از ویژگی های وی این بود که در همه امور دانشگاه در کنار همکاران و پیش قدم بود.

وی به بخش هایی از سابقه علمی و اجرایی رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه نیز اشاره و اظهار کرد: وی یکی از اساتید فعال و با اندیشه و علاقمند به توسعه دانشگاه است که تجارب اجرایی وی در دانشگاه پیام نور و بیرون از آن، می تواند راهگشای توسعه هرچه بیشتر مرکز خرامه باشد.

مظلومیان همچنین از همکاری خوب فرماندار شهرستان خرامه با دانشگاه پیام نور این شهرستان خصوصا در بخش تخصیص اعتبارات بخش توازن تقدیر و تشکر کرد.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از تلاش های هفت ساله «عیسی زارع درنیانی» تجلیل و «خلیل صفری» به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرامه معرفی شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا