اسلام آبادغرب ایستگاه پایانی قاتل فراری


اسلام آبادغرب ایستگاه پایانی قاتل فراری

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل فراری که در ایلام مرتکب قتل 2 نفر شده بود در محاصره پلیس اسلام‌آبادغرب وقتی همه راه‌ها را به روی خود بسته دید به زندگیش پایان داد.

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اعلام کرد: ماموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در محور حمیل به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و در حالی که فرمان ایست داده بودند، راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: فرد متواری پس از طی مسافتی و زمانی که عرصه را بر خود تنگ دید در فرصتی مناسب از خودرو پیاده و با پناه گرفتن در محلی امن اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرد.

سردار جاویدان افزود: این فرد در ادامه از ماموران خواست تا به وی نزدیک نشوند و مدام این جمله که من ۲ نفر را در ایلام کشته ام و چیزی برای از دست دادن ندارم را تکرار و تهدید می کرد هرکس به وی نزدیک شود با شلیک گلوله خواهد زد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پلیس که مجوز قضایی نیز به همراه داشتند حلقه محاصره خود را تنگتر کردند و زمانی که همه راه ها را به روی خود بسته دید با شلیک یک گلوله به قلبش، خودکشی کرد.

وی گفت: پس از آن و در استعلام صورت گرفته از پلاک خودرو، مشخص شد قاتل فراری که دست به خودکشی زده پس از قتل ۲ نفر در ایلام اقدام به سرقت خودروی آنها نیز کرده است.

سردار جاویدان یادآور شد: در بازرسی از خودرو، ۲ قبضه سلاح، تعدادی فشنگ و سه پلاک سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با افراد مجرم مقتدرانه خواهد بود، گفت: امنیت خط قرمز ماست و هرکس از آن عبور کند با پاسخ قاطع نیروی انتظامی مواجه می شود.
وی گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه به هیچ کس اجازه بی نظمی و هنجارشکنی نداده و با افراد متجاوز به امنیت شهروندان قاطعانه برخورد می کند.

سردار جاویدان در پایان و با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: این افراد مطمئن باشند استان کرمانشاه نقطه پایان فعالیت ها و شرارت های آنان بوده و هیچ راه فراری نخواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش