نرم افزاری که می تواند فروش شما را تا بیش از 2 برابر افزایش دهد!

بهترین زمان برای رشد سازمان و افزایش سود کسب و کار، زمانی است که سایر رقبا در خواب زمستانی اند و می توانید از درجا زدن آنها استفاده کنید. در این روزها که به دلایل مختلف، شرکت ها به حالت Stand By درآمده اند، راه های زیادی برای عبور از رقبا وجود دارد، ولی مطمئنا هیچکدام به اندازه استفاده از نرم ‌افزارهای CRM این کار را به بهترین نحو انجام نمی دهند؛ راهکاری جامع و کاربردی برای مدیریت ارتباط با مشتریان، بهینه سازی ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی هدفمند، اتوماسیون سازمانی و یکپارچگی سیستم های داخلی. به همین دلیل امروزه اکثر مدیران به خرید نرم افزار CRM روی آورده اند تا اهداف سازمانی خود را بیش از پیش قابل دستیابی ببینند.

چرا نرم افزار CRM بهترین انتخاب برای مدیریت سازمان است؟

اولویت اصلی اکثر مدیران برای پیشرفت، افزایش فروش از طریق گسترش سهم بازار و افزودن مشتریان جدید در کنار حفظ مشتریان سابق است. اما برای رسیدن به این مهم لازم است که تمامی مخاطبان سازمان را دسته بندی نمود و نحوه برخورد با هر یک را کامل دانست. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار CRM میتوانید از طریق سایت پیام گستر(Payamgostar.com)، دموی رایگان و کاملی از این نرم افزار را برای 30 روز به طور رایگان دریافت نمایید.

نرم افزار CRM فارسی پیام گستر، گروه های هدف فروش در هر سازمان را به 4 دسته اصلی تقسیم بندی می کند و بهترین نحوه تعامل با هر کدام را با کارآمد ترین ابزار ارائه می نماید.

گروه اول، سرنخ ها :

گروهی از مخاطبان که هنوز تبدیل به مشتری نشده اند و دارای پتانسیل بالایی برای خرید از شرکت و تبدیل شدن به مشتری را دارند.

گروه گروه دوم، مشتریان غیر فعال :

گروهی از مشتریان که سابقه خرید از مجموعه را داشته اند ولی مدتی است که ارتباطی با سازمان ندارند.

گروه گروه سوم، فرصت ها :

مخاطبینی که ابراز علاقه به خرید از مجموعه را تحت شرایطی خاص ابراز کرده اند و به عنوان فرصت فروش شناخته می شوند.

گروه چهارم، مشتریان دائمی :

افرادی که مشتری همیشگی و وفادار به سازمان هستند.

حالا وقت آن است که هر 4 گروه را به سازمان خود وابسته کنید. اینجا همان جایی است که CRM وارد عمل می شود.

نرم افزاری که می تواند فروش شما را تا بیش از 2 برابر افزایش دهد!

CRM به زبان ساده

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) به دو صورت نرم افزارهای ابری (تحت Cloud) و نرم افزارهای تحت وب (On-Premise) وجود دارد و هر کدام با روش های خود به تعامل شما با این چهار گروه جهت میدهد (برای مشاهده تفاوت های این دو نوع CRM، به بلاگ پیام گستر مراجعه نمایید).

CRM ها از این طریق به تعامل با این گروه ها کمک می کنند:

پیگیری سرنخ ها تا زمان رسیدن به نتیجه، افزایش فروش از طریق یادآوری فرصت های فروش، تعامل پویا و دوطرفه با مشتریان غیر فعال، تخصیص امتیازات به مشتریان ویژه و تثبیت وفاداری آنان از طریق باشگاه مشتریان، یکپارچه سازی سیستم های داخلی، اتوماسیون اداری و انبارداری و ...

همین ویژگی ها سی آر ام را به عنوان محبوب ترین ابزار مدیریتی در دنیا به مدیران آینده نگر معرفی کرده است. آمارها نشان میدهد که :

حدود 75 درصد از شرکت های دنیا، 96 درصد از شرکت هایی که بیش از ۱۱ نفر کارمند دارند و 46 درصد از تیم های فروش شرکت های دنیا از نرم افزار CRM استفاده می کنند. با CRM تا 14 درصد چرخه فروش کوتاه تر شده و این برنامه می تواند به افزایش فروش تا ۲۹ درصد، افزایش بهره وری فروش تا ۳۴ درصد و بهبود دقت پیش بینی فروش تا ۴۲ درصد کمک کنند. همین موارد، لزوم استفاده از این نرم افزارها را ثابت میکند و به عنوان بهترین پیشنهاد برای بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری از CRM می توان نام برد.



نرم افزار سی آر ام یا سیستم ارتباط با مشتریان CRM چیست ؟

به طور اجمالی ابزاری است برای رشد تعاملات با مشتریان به منظور افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان که از طرق زیر به این امر کمک می کند.

نرم افزاری که می تواند فروش شما را تا بیش از 2 برابر افزایش دهد!

استفاده از CRM برای ارتقای تعاملات با بیرون سازمان:

تبلیغات: برگزاری کمپین های تبلیغاتی به منظور تبلیغات هدفمند از طریق ایمیل، پیامک، فکس، ...

پیگیری و یادآوری: پیگیری سرنخ ها و یادآوری قرار های مهم

گزارش های تحلیلی: ارائه گزارش های جامع از بخش های مختلف شرکت برای تصمیم گیری های بهتر

باشگاه مشتریان: حفظ مشتریان قبلی و تثبیت وفاداری آنان با استفاده از باشگاه مشتریان

استفاده از CRM برای بهبود ارتباطات داخلی سازمان:

اتوماسیون داخلی: تسریع در نامه نگاری های داخلی با حذف منابع فیزیکی

کارتابل شخصی: مشاهده یادآوری ها، پیگیری ها، قرارهای ملاقات، تقویم های کاری، وظایف و ...

چرخه های کاری: تدوین چرخه های مختلف برای هر فرآیند متناسب با احکام سازمانی

مدیریت قرارداد ها: بهبود دسترسی به تمامی قراردادهای سازمان

و ویژگی های منحصر بفرد دیگر...

پیام گستر که دارای گواهی دانش بنیان از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری می باشد، با ارائه نرم افزار CRM ماژول محور تحت وب، کامل ترین و بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در ایران را به سازمان ها عرضه کرده است و پشتیبانی قدرتمند و همراهی همیشگی آن باعث شده تا به عنوان برترین نرم افزار CRM ایرانی مطرح شود.

برای دریافت دموی رایگان نرم افزار CRM پیام گستر و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.payamgostar.com مراجعه نموده و یا با شماره های 49714-021 تماس حاصل نمایید.