مؤسسه خیریه بوتراب 25 واحد مسکونی در چهارمحال‌وبختیاری احداث کرد


مؤسسه خیریه بوتراب 25 واحد مسکونی در چهارمحال‌وبختیاری احداث کرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب 25 واحد مسکونی برای خانواده‌های ایتام تحت حمایت استان احداث کرده است.

مؤسسه خیریه بوتراب 25 واحد مسکونی در چهارمحال‌وبختیاری احداث کرد

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، ضمن قدردانی از فعالیت و تلاش تمامی مؤسسات خیریه در راستای کاهش مشکلات اقتصادی مددجویان، بیان کرد: مؤسسات خیریه در زمینه درمان، معیشت، تأمین جهیزیه، احداث مسکن و تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه 2 هزار و 86 فرزند یتیم در سامانه اکرام ایتام کمیته امداد استان ثبت شده‌اند، افزود: از این مجموع یک‌هزار و 87 فرزند یتیم تحت حمایت «مؤسسه خیریه عترت بوتراب» هستند.

مدیر کمیته امداد استان ادامه داد: احداث مسکن، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان و تأمین هزینه‌های تحصیلی آنها، کمک به توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها و ایجاد و گسترش مراکز فرهنگی از جمله فعالیت‌های مؤسسه خیریه عترت بوتراب است.

ملک‌پور تعداد خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این مؤسسه خیریه را 653 خانواده عنوان و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مؤسسه خیریه عترت بوتراب 23 واحد مسکونی برای خانواده ایتام تحت حمایت احداث و 2 واحد نیز خریداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد