ممنوعیت پذیرش مهمان در واحدهای اقامتی صومعه سرا


ممنوعیت پذیرش مهمان در واحدهای اقامتی صومعه سرا

رشت _ ایرنا _ رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان صومعه سرا گفت : طبق دستور دادستان به منظور حفظ سلامت شهروندان، مدیران هتل ها، مهمان پذیرها و خانه مسافرهای شهرستان از پذیرش مسافر تا اطلاع ثانوی باید خودداری کنند.

علیرضا مهرگان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و دستور فرماندار، بازرسی سر زده از تمامی واحد های گردشگری نیز تشدید شده و تمهیدات لازم برای پیشگیری از شیوع این بیماری در این حوزه ها پیش بینی شده است.
وی انجام بازرسی های مشترک سرزده از تمامی هتل ها اعم از بوم گردی و خانه مسافرها و غیره را در تمامی ساعات شابانه روز بخشی از این اقدامات دانست
وی عنوان کرد : در این راستا هر هتل، خانه مسافرها و رستورانی که بهداشت عمومی مکان های گردشگر پذیر را رعایت نکند بدون هیچ قید و شرطی مورد برخورد قانونی قرار می گیرد.
وی در ادامه افزود: رستورانها موظفند تمام امکانات خود اعم از سرویس های بهداشتی و مکانهایی که به صورت عمومی با افراد مواجه هستند را به صورت مداوم ضد عفونی کنند.
مهرگان در ادامه با اشاره به اینکه چهار هتل و دو مهمان پذیر و تعداد زیادی خانه مسافر و۱۷ رستوران دارای مجوز گردشگری در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند افزود:با توجه به اینکه در مناطق با رطوبت بالا امکان شیوع این ویروس بیشتر است، مردم به منظور حفظ سلامت خود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق