تلاش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای حفظ سلامت زائران در مقابل کرونا


تلاش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برای حفظ سلامت زائران در مقابل کرونا

نعمتی گفت: طی 10 روز گذشته، خادمان و کارکنان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برای حفظ سلامت زائران، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری و نگرانی مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن نعمتی» با اشاره به اجرای اقدامات پیشگیرانه با ویروس کرونا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، گفت: «آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب»، تولیت این بارگاه منور، از ابتدای انتشار این ویروس بر لزوم اجرای اقدامات بهداشتی در این حرم مطهر، تاکید کرده است.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) افزود: همچنین تمامی فعالیت های جمعی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است اما نمازهای یومیه در حرم مطهر، برپا می شود.

وی اضافه کرد: تمامی خودروها و ویلچرهای زائربر، ضریح ها و ... نیز به طور مستمر ضد عفونی می شوند و ورود به حرم مطهر به «باب الرضا» محدود می شود تا تب سنجی و غربالگری افراد مشکوک به بیماری به انجام برسد.

نعمتی با تاکید بر سخنان تولیت معظم آستان مقدس «حضرت احمد بن موسی (ع)، عنوان کرد: بوسیدن ضریح و در و دیوار از آداب زیارت نیست اما در شرایط عادی، نشانه محبت است.

وی ادامه داد: طی 10 روز گذشته، خادمان و کارکنان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برای حفظ سلامت زائران، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری و نگرانی مردم باشیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا