رئال مادرید 2-0 بارسلونا؛ پس گیری صدر جدول مقابل چشمان رونالدو


رئال مادرید 2-0 بارسلونا؛ پس گیری صدر جدول مقابل چشمان رونالدو

رئال مادرید موفق شد در دیداری حساس و زیبا از هفته 26 لالیگا، فاتح ال کلاسیکو شود.

طرفداری- رئال مادرید با ارائه نمایشی برتر و درخشان در خانه با نتیجه 2-0 از سد بارسلونا عبور کرد تا با 56 امتیاز به صدر جدول رقابت های لالیگا صعود کند. کریستیانو رونالدو مهمان ویژه این مسابقه بود.

اطلاعت بازی

تاریخ برگزاری: یکشنبه | 11 اسفند 1398 ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: سانتیاگو برنابئو | مادرید داور بازی: آقای متئو لاهوز گلزنان: وینیسیوس جونیور، ماریانو دیاز

گزارش بازی

در دقیقه '6 توپ برگشتی از سوی مدافعان بارسا داخل محوطه روی پای بنزما فرود آمد اما ضربه مهاجم فرانسوی از بالای دروازه به بیرون رفت. در حالیکه چند ضربه بازیکن رئال مادرید از بالای دروازه بارسلونا به بیرون رفته بود، در دقیقه '34 روی فرار تند و تیز آرتور، جدی ترین موقعیت بازی برای میهمان به دست آمد اما کورتوا با واکنشی عالی موقعیت تک به تک را تبدیل به کرنر کرد.

در دقیقه '37 موقعیت عالی که داخل محوطه نصیب مسی شد اما ضربه محکم مهاجم آرژانتینی را باز هم کورتوا با واکنشی خوب برگشت داد تا دروازه تیمش را نجات دهد. در نیمه اول موقعیت های خوبی که از سمت چپ برای حرکت وینیسیوس پیش می آمد، کم تجربگی و جای خالی ستاره ای بزرگ را به طور محسوس در تیم رئال مادرید نشان داد و در نهایت بازی با تساوی 0-0 دو تیم به پایان رسید.

دقیقه '56 ضربه عالی و زیبای ایسکو از گوشه محوطه با واکنش فوق العاده تراشتگن از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاده شد. دقیقه '61 ضربه سر ایسکو در حالیکه از دست تراشتگن هم رد شده بود، از روی خط دروازه توسط پیکه دفع شد تا فرصت طلایی دیگری برای مادریدی ها از دست برود. دقیقه '63 پاس پشت دفاع بی نقص کارواخال برای بنزما، اما که با ضربه ضعیف مهاجم فرانسوی از فاصله نزدیک به بالای دروازه رفت.

در دقیقه '69 ویدال جای خود را به بریتویت داد تا شاید با افزایش تعداد مهاجمان، بارسلونا از زیر فشار بیرون بیاید. مهاجم جدید بارسلونا در بدو ورود به زمین صاحب موقعیت تک به تک شد که واکنش کورتوا ضرب توپ را گرفت تا راموس آن را دور کند.

در دقیقه '71 رئال مادرید بالاخره به گل رسید؛ روی پاس کروس، وینیسیوس از سمت چپ وارد محوطه بارسا شد و از زاویه ای بسته ضربه اش را زد که با برخورد به تکل پیکه کمانه کرد و وارد دروازه شد تا مهاجم برزیلی در الکلاسیکو گلزنی کند.

در دقیقه '73 در حالیکه مسی با فراری پشت دفاع خود را در موقعیت تک به تک قرار می داد، مارسلو به موقع از راه رسید و با تکلی عالی توپ را از مقابل پای او دور کرد. در دقیقه '79 ایسکو جای خود را به مودریچ داد. در دقیقه '81 هم راکیتیچ به جای آرتور و فاتی به جای گریزمان وارد میدان شدند. در دقیقه '84 وینیسیوس دفاع بارسا را بهم ریخت و در حالیکه قصد عبور از دروازه بان را هم داشت، تراشتگن مانع شد و توپ برگشتی را مدافعان دور کردند.

در دقیقه '86 لوکاس وازکز جای والورده را گرفت. دقیقه '89 چسبیده به محوطه جریمه ضربه ایستگاهی خوبی نصیب رئال مادرید شد که ضربه ضعیف راموس به دیوار دفاعی خورد. دقیقه '1+90 ماریانو برای اولین بار در این فصل لالیگا جای بنزما وارد میدان شد.

تعویض طلایی زیدان! در دقیقه '2+90 ماریانو دیاز در اولین توپی که بعد از تعویض به دست آورد، از سمت راست و از زاویه ای بسته وارد محوطه شد و توپ را وارد دروازه تراشتگن کرد تا دو گل از زاویه بسته دریافت کرده باشد.

بعد از چند بازی ناکامی در سانتیاگو برنابئو، تیم زیدان در بهترین موقع واکنش نشان داد و با پیروزی در ال کلاسیکو و ثبت کلین شیت، صدر جدول را از تیم ستین پس گرفت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان