ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان راه‌اندازی شد


ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان راه‌اندازی شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست مرکز بهداشت زاهدان با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی شهر گروه‌های بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر مستقر هستند گفت: ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

جلیل نجاتی روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایستگاه سلامت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به منظور آموزش به مسافران و پیشگیری از ویروس کرونا در این فرودگاه راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: گروه‌های بهداشت در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به طور مستمر حضور دارند و اقدامات پیشگیرانه از ویروس کرونا را انجام می‌دهند.

سرپرست مرکز بهداشت زاهدان گفت: ویروس کرونا عمدتا سیستم تنفسی را درگیر می‌کند و از طریق سرفه و عطسه ویروس آن در محیط پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا در بعضی محیط‌ها تا ۹ ساعت باقی می‌ماند، ادامه داد: شهروندان از حضور در اماکن عمومی و پر تردد پرهیز کنند.

نجاتی افزود: اگر گروه‌های درمانی و بهداشت با افرادی که تب بالا داشته باشند روبه رو شوند قطعا هشدارهای لازم را خواهند داد.

به گزارش ایرنا تاکنون ۴ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

آخرین سابقه برای اخبار مربوط به کرونا ( یکشنبه ۱۱ اسفند)

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ( یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات