سه میلیارد ریال اقلام دارویی و بهداشتی احتکار شده در گیلانغرب کشف شد


سه میلیارد ریال اقلام دارویی و بهداشتی احتکار شده در گیلانغرب کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از پلمب یک واحد داروخانه متخلف در شهرستان گیلانغرب و کشف سه میلیارد ریال اقلام بهداشتی و دارویی احتکار شده خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس گیلانغرب از فعالیت یک داروخانه که به محلی برای احتکار اقلام دارویی و لوازم بهداشتی تبدیل شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی گیلانغرب پس از دریافت مجوز قضایی و شناسایی داروخانه مذکور، نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی چند قلم داروی خوراکی، قرص و وسایل بهداشتی شامل ۳۳ هزار و ۷۶۷ عدد از انواع شربت، سرم، گاز استریل، باند کشی، بتادین، سرنگ انسولین، پوشک، انواع ژل، قرص کپسول، سرلاک و شیرخشک احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش داروها و لوازم بهداشتی احتکار شده را طبق نظر کارشناسان سه میلیارد ریال ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر پلمب داروخانه، متصدی آن نیز دستگیر و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

سردار جاویدان در پایان، گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که تنها به فکر منافع شخصی خود بوده و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد قاطعانه برخورد و اجازه نخواهد داد به نیت شوم خود برسند.
براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون پنج نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنان فوت کرده است.
آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۹۷۸ نفر است که ۱۷۵ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۵۴ نفر هم فوت کرده‌اند.
پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و هجوم مردم برای خرید اقلام بهداشتی و برخی مواد خوراکی باعث شد که بازار سودجویان گرم و قیمت ها افزایش پیدا کند به شکلی که در این روزها، کالاهایی همچون مواد ضدعفونی کننده مانند ماسک، و الکل سفید در بازار کمیاب شده و قیمت هایی نجومی پیدا کرده اند.
در این روزها ماسک های ۵۰۰ تومانی یک بار مصرف تا حدود چهار هزار تومان، ماسک های فیلتردار چهار هزار تومانی حتی تا بیش از چهل هزار تومان در بازار به فروش می رسند و از سوی دیگر قیمت لیموترش در بازار از کیلویی هفت هزار تومان به بیش از چهل هزار تومان رسیده و سیر نیز با قیمت کیلویی ۵۰ هزار تومان عرضه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)