مراکز نظامی سیستان و بلوچستان به طور روزانه ضدعفونی می‌شوند


مراکز نظامی سیستان و بلوچستان به طور روزانه ضدعفونی می‌شوند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مراکز نظامی شامل ستادهای انتظامی، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و سربازخانه‌های این استان به طور روزانه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند.

سردار محمد قنبری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان از زمان وقوع شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات پیشگیرانه از این ویروس را در مراکز نظامی این استان آغاز کرد.

وی ادامه داد: سه کمیسیون بهداشت و درمان در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ارگان‌های نظامی این استان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مراکز نظامی از جمله کلانتری‌ها و راهنمایی رانندگی مراجعه کنندگان زیادی دارند ضدعفونی این مراکز به طور جد در حال انجام است.

وی بیان کرد: افرادی که به مراکز نظامی و کلانتری‌ها مراجعه دارند قبل از ورود به محوطه از موادضدعفونی کنند استفاده می‌کنند.

سردار قنبری اظهار داشت: همچنین سربازان و ماموران انتظامی که به مرخصی می‌روند پس از بازگشت از لحاظ مبتلا بودن به ویروس کرونا کنترل می‌شوند.

وی تصریح کرد: به تمام مراکز و یگان‌های انتظامی سیستان و بلوچستان دستورات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا داده شده و خوشبختانه تمام موارد بهداشتی در این مراکز رعایت می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات پیشگیرانه ستاد انتظامی این استان تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر مبتلا بودن سربازان و یا کارکنان انتظامی به ویروس کرونا دریافت نشده است.

وی بیان کرد: ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز از توان نیروی انسانی و ماشین آلات نظامی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده کند.

سردار قنبری تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد آماده ارائه خدمات به شهروندان برای مقابله با ویروس کروناست.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌های علومی پزشکی سیستان و بلوچستان در صورت نیاز می‌توانند از امکانات معاونت بهداری ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برای مقابله با ویروس کرونا استفاده کنند.

به گزارش ایرنا تا کنون چهار نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس