طرح فروش فوق‌العاده نوروزی در شیراز آغاز شد


طرح فروش فوق‌العاده نوروزی در شیراز آغاز شد

شیراز-ایرنا- رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: به منظور تامین مایحتاج مورد نیاز مردم، طرح فروش فوق‌العاده نوروزی همانند سال گذشته جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد که مردم می‌توانند برای تامین مایحتاج خود به واحدهای صنفی مجوزدار و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای شهر شیراز مراجعه کنند.

سیدمحمود هاشمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی در طرح فروش فوق‌العاده نوروزی، تخفیف‌های ویِژه‌ای را برابر قانون نظام صنفی ارایه می‌کنند.
وی ادامه داد: تمام پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و دیگر واحدهای صنفی مرتبط انجام می‌شود و مردم هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس از تمام صنوفی که در این شرایط خاص اقتصادی با ارایه تخفیف در طرح فروش فوق‌العاده بهاره در چارچوب قانون نظام صنفی مشارکت کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.
هاشمی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را از طریق شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان و از طریق سامانه ۱۲۴ به واحد نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.
وی ادامه داد: نماینده عالی دولت در استان فارس، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و اداره اماکن عمومی در اجرای طرح فروش فوق‌العاده نوروزی اصناف، همراهی و مساعدت خوبی داشتند که از آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز برخی از اتحادیه‌های صنفی سلامت محور شیراز با تایید کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اتاق اصناف مرکز استان فارس به رغم فشارهای اقتصادی، در اقدامی تحسین برانگیز برای حفظ سلامت شهروندان واحدهای صنعتی خود را تعطیل کردند که صنوف فروشندگان طلا و جواهر، رستوران داران و سفره‌خانه‌های سنتی و فروشندگان مواد بازیافتی و ضایعاتی از جمله این اتحادیه ها هستند.
ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه ( یازدهم اسفند) به ۹۸۷ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
آمار قطعی ابتلا به کرونا در استان فارس ۱۹ نفر و شمار بهبود یافتگان کرونا که از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) ترخیص شده‌اند،۲ نفر اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار مکزیک به شهروندانش برای ترک اسرائیل