قصه‌های صبا ، داستان‌های طنز را بازخوانی می‌کند


قصه‌های صبا ، داستان‌های طنز را بازخوانی می‌کند

رادیو صبا برنامه «قصه‌های صبا» را راهی آنتن می‌کند. به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «قصه‌های صبا» عنوان برنامه ای... ادامه مطلب... نوشته قصه‌های صبا ، داستان‌های طنز را بازخوانی می‌کند اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رادیو صبا برنامه «قصه‌های صبا» را راهی آنتن می‌کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «قصه‌های صبا» عنوان برنامه ای جدید با محوریت قصه‌گویی است که شب های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن رادیو صبا می‌رود.

این برنامه با استفاده از افکت های مختلف و فضاسازی مناسب به بازخوانی داستان های طنز می‌پردازد. قصه ها و داستان ها در این برنامه از کتاب های شاخص ایرانی و خارجی انتخاب و روایت می‌شود.

“قصه‌ های صبا” را ملیحه مرادی جعفری تنظیم رادیویی می‌کند و سجاد کلبادی نژاد نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

مهبد قناعت پیشه، محمدرضا قلمبر و نسیم رفیعی از جمله گویندگان این برنامه هستند.

نسیم رفیعی گوینده رادیو و تیزرهای تبلیغاتی و دوبلور سرشناس ایرانی است که گویندگی بسیاری از اپراتورها از جمله اپراتور رایتل و ایرانسل را انجام داده است. وی از سال ۱۳۷۵ وارد سازمان صدا و سیما شد و تا کنون در رادیو، نمایشنامه‌های رادیویی و دوبلاژ فعالیت می‌کند. (مجتمع شهید آوینی)

محمد رضا قلمبر کار را از سال ۸۶ با نمایش های کوتاه رادیویی و همزمان در رادیو جوان شروع کرد. کتاب صوتی ” دوازده داستان سرگردان” با ترجمه ” بهمن فرزانه” و با صدای ” محمدرضا قلمبر” توسط موسسه نوین کتاب گویامنتشر شده است. (نوین کتاب گویا)

گوینده سینما و تلویزیون ایران

مهبد قناعت پیشه گوینده سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مهبد قناعت پیشه می‌توان به فعالیت در برنامه همین الان یهویی اشاره کرد.

مهبد قناعت پیشه در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهبد قناعت پیشه در این سال، فعالیت در برنامه همین الان یهویی محسوب می‌شود.

مهبد قناعت پیشه کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ برنامه همین الان یهویی به عنوان گوینده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. مهبد قناعت پیشه توانست با فعالیت در برنامه همین الان یهویی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر عباس محبوب، آرش نوذری، یوسف صیادی و شراره درشتی توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه مهبد قناعت پیشه را بیشتر بعنوان گوینده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مهبد قناعت پیشه علاوه‌بر گوینده به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مهبد قناعت پیشه در حرفه‌ی بازیگر، سریال در حاشیه ۲ است. (منظوم)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش