تصادف پژو 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد


تصادف پژو 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد

رئیس ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان و نجاتگران سه ایستگاه به مصدوم سانحه رانندگی برخورد 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد خبر داد.

سر آتشیار مرتضی باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد:صبح امروز 12 اسفند، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید خودرو ۲۰۶ با اتوبوس و گرفتار شدن راننده خودرو در درون وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۳، ۵ و ۲۲ را به محل حادثه در بولوار وکیل آباد اعزام کرد.

رئیس ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به دلیل نامعلومی به شدت از پشت با یک دستگاه اتوبوس پارک شده در ایستگاه اتوبوس برخورد که منجر به گیر کردن راننده در درون وسیله نقلیه‌اش شده بود که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه ضمن رهاسازی راننده مصدوم وی را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس در محل دادند.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در این حادثه خوشبختانه راننده این خودرو آسیب جدی ندید و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعه کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا