برخورد با افراد مشکوک به کرونا در مرزها/جزئیات نامه اسدی لاری


برخورد با افراد مشکوک به کرونا در مرزها/جزئیات نامه اسدی لاری

سلامت نیوز:مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، در نامه ای به رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه ، توضیحاتی پیرامون وضعیت کرونا ارائه کرد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در نامه محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، به کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: به...

سلامت نیوز:مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، در نامه ای به رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه ، توضیحاتی پیرامون وضعیت کرونا ارائه کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در نامه محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، به کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: به عنوان نماینده دولت لازم در مورد اقدامات وزارت بهداشت در مرزهای ورودی و خروجی کشور، به نحوه مقتضی اطلاع رسانی شود.

برخورد با افراد مشکوک به کرونا در مرزها/جزئیات نامه اسدی لاری

در این نامه تاکید شده است که وزارت بهداشت در تمامی مبادی ورودی و خروجی اعم از مسافری و تجاری، تمامی افراد از نظر علائم کرونا ویروس کنترل می‌شوند و با تمامی افراد مشکوک بر اساس پروتکل سازمان جهانی بهداشت و نیز دستورالعمل‌های ملی رفتار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد