تاکید رئیس جمهوری پاکستان بر نقش مساجد برای مقابله با ویروس کرونا


تاکید رئیس جمهوری پاکستان بر نقش مساجد برای مقابله با ویروس کرونا

رئیس جمهوری پاکستان در اظهاراتی گفت: مردم باید برای چگونگی مقابله با ویروس کرونا و نجات جان خود از این بیماری آگاهی های بیشتری کسب کنند و مساجد می توانند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « tns.world»، رئیس جمهوری پاکستان در نشستی که امروز (دوشنبه 12 اسفند) در اسلام آباد برگزار شد بر نقش مهم علمای مذهبی برای ساختن ملت ها و حل مسائل و مشکلات اجتماعی تاکید کرد.

«عارف علوی» با اشاره به نقشی که علمای مذهبی برای گسترش اسلام در منطقه ایفا کردند،گفت: علمای اسلامی نقش بسیار مهمی در زمینه های تحصیل،آموزش،سلامتی و همچنین حفاظت از محیط زیست دارند.

علوی تاکید کرد : برای نجات جمعیت ما از بیماری های مختلف از جمله بیماری های واگیردار نیاز به تبلیغ پیام پاکیزگی و بهداشت از طریق مساجد وجود دارد.

وی افزود: مردم باید برای چگونگی مقابله با ویروس کرونا و نجات جان خود از این بیماری آگاهی های بیشتری کسب کنند و مساجد می توانند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند.

رئیس جمهوری پاکستان همچنین گفت:به همین ترتیب آموزه های اسلامی در مورد حقوق وراثت باید به شیوه ای درست مورد استفاده قرار بگیرد.

علوی ضمن اشاره به اینکه کشورش در مسیر درستی در حال حرکت است،گفت: پاکستان در چندین دهه گذشته میزبان میلیون ها مهاجر افغان بوده است در حالی که به شیوه ای مناسب با تروریسم هم مقابله کرده است.

«نورالحق قدری»،وزیر امور مذهبی و هارمونی میان ادیانی پاکستان نیز در این نشست بر لزوم ارتباط قوی میان دولت و روحانیون در پاکستان تاکید کرد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق