یک مجتمع مسکونی در غرب تهران آتش گرفت


یک مجتمع مسکونی در غرب تهران آتش گرفت

تهران- ایرنا- پارکینگ یک مجتمع مسکونی 34 واحدی در حوالی میدان المپیک در غرب پایتخت امروز سه شنبه آتش گرفت و 40 نفر از ساکنان این مجتمع را گرفتار کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۰:۴۰ امروز آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در میدان المپیک شهرک صدرا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که با توجه به حساسیت و وسعت آتش سوزی در مجتمع های مسکونی بلندمرتبه بلافاصله ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی در طبقه منفی یک (پارکینگ) یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه ۳۴ واحدی بود که آتش به ۵ دستگاه خودرو، ۷ انباری و تعدادی دوچرخه سواری و لوازم دیگر سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی از رمپ پارکینگ به طبقات سرایت کرده بود و افرادی در میان دود غلیظ گرفتار بودند گفت:‌ گروهی از آتش نشانان سرگرم خاموش کردن آتش شدند و گروهی دیگر با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد عملیات نجات شدند و توانستند بیش از ۴۰ نفر را از میان دود غلیظ به سلامت خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه برخی از افراد ساکن از طریق بالابر، پشت بام و پنجره ها نجات یافتند، خاطرنشان کرد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و آتش نشانان پس از ساعت ها تلاش موفق شدند این آتش سوزی گسترده را مهار کنند.

وی گفت: علت این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی