تاکید بر ضدعفونی کردن واحدهای صنفی گیلان از سوی اصناف  


تاکید بر ضدعفونی کردن واحدهای صنفی گیلان از سوی اصناف  

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان گفت: به دلیل مقابله با کرونا ویروس به صاحبان واحدهای صنفی تاکید کرده ایم که محیط کارشان را ضدعفونی کنند.  

جلال الدین محمد شکریه در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه به دلیل نیاز مردم برای تامین اقلام مورد خانواده شان نمی توان به طور کامل نسبت به تعطیلی بازار رشت اقدام کرد، گفت: ساعت کار واحدهای صنفی مستقر در بازار مرکزی شهر رشت از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه تعیین شده است.

وی با تاکید براینکه رعایت کامل موارد بهداشتی در زمان ساعات کاری به بازاریان تاکید شده است،افزود: ساعت کار واحدهای صنفی دیگر خیابان ها و محله های رشت از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19 تعیین شده است.

شکریه ادامه داد: واحد های صنفی نانوایی، خواروبارفروشی، پروتئینی، میوه و تره بار، قصابی، مرغ و تخم مرغ فروشی، تجهیزات پزشکی و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، عرضه کننده مواد غذایی و بهداشتی از این دستورالعمل مستثنی هستند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به اینکه همواره اصناف در بحران ها در کنار مردم بوده اند و خدمات رسانی کرده اند، تصریح کرد: واحدهای صنفی می توانند نسبت با کاهش ساعت کاری تعیین شده واحد های صنفی، خود هم اقدام کنند.

جلال الدین محمد شکریه گفت: به صاحبان واحدهای صنفی تاکید شده است،محیط کار خود را ضدعفونی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا